Beste allen,
ik zal me even voorstellen.
ik ben nick driessen en woon samen met mijn vriendin, zoon en een dochtertje.
Heb me sinds vandaag aangemeld op dit forum om wat meer te weten te komen over dw mooie 5 serie.
ik ben aan het kijken voor een leuke auto voor erbij en kom een opknap 535i tegen uit 98.
auto heeft 187000 gelopen.
auto heeft een motor probleem hij schijnt warm te lopen. nu hebben ze naar de waterpomp gekeken en daar zit flink wat speling op.
ook heeft hij het over dat er mogelijk een scheurtje in de cilinderkop kan zitten omdat dat wel eens vaker voor schijnt te komen.
nou heb ikzelf een autotechnische achtergrond alleen heb niet veel gesleuteld aan bmw.
kan iemand mij miss vertellen of hier redelijk aan te sleutelen is. Ik kan de auto voor 1100 mee nemen.
de rest van de auto ziet er trouwens erg goed uit.
alvast bedankt
groet nick
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
535i aut kopen of niet?
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E28 E34Touring, E36
Re: 535i aut kopen of niet?
Hallo Nick.
Welkom. Met jouw achtergrond zal sleutelen niet zo moeilijk zijn; prettig is het altijd dat je een sleutelhok/plek hebt. Waterpomp vervangen is niet een ingewikkelde klus. Vermoedelijk scheurtje in de kop=(laten) testen. Je kent zelf de mogelijkheden wel.
Voor advies ken ik dit goede adres http://www.offenga.nl/ . Maar bij jouw zijn er vast ook wel adressen.
Succes met de nieuw BMW hobby en auto. Groeten, Danny
Welkom. Met jouw achtergrond zal sleutelen niet zo moeilijk zijn; prettig is het altijd dat je een sleutelhok/plek hebt. Waterpomp vervangen is niet een ingewikkelde klus. Vermoedelijk scheurtje in de kop=(laten) testen. Je kent zelf de mogelijkheden wel.
Voor advies ken ik dit goede adres http://www.offenga.nl/ . Maar bij jouw zijn er vast ook wel adressen.
Succes met de nieuw BMW hobby en auto. Groeten, Danny
-
- Neutraal
- Type Auto: 540I exe
Re: 535i aut kopen of niet?
Blijf er maar vanaf. Tenzij je tijd over hebt en de ruimte om te sleutelen......?
ik heb zelf een 540 en woon gelukkig dicht bij de school van mn kinderen en werk en af en toe moet ik fietsen
ik heb de ruimte en gereedschap maar geen tijd en nu is mn distributie naar de klote.
ik heb zelf een 540 en woon gelukkig dicht bij de school van mn kinderen en werk en af en toe moet ik fietsen

ik heb de ruimte en gereedschap maar geen tijd en nu is mn distributie naar de klote.