Aanschaf BMW 318 TDS Touring: Bouwjaar 1998:
Het gaat om een origineel NL nette touring met 275000 km op de klok.
Wat ik me afvraag is of deze kmstand nog goed kan, en of er rekening gehouden moet worden met extra komende kosten?
Wat zal er aan zitten te komen of dient reeds vervangen te zijn?
Alle info is welkom!
MVG
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Aanschaf BMW 318 TDS Touring
Moderator: Moderator Team
-
BMWkoepee
Aanschaf BMW 318 TDS Touring
Last edited by BMWkoepee on 20 Jun 2006 23:18, edited 1 time in total.
-
wim325i e36
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Wat is er al allemaal vervangen he.
Je zult moeten proefrijden om te kijken of de koppeling nog goed is schokbrekers. Kijk of de remschijven/blokken niet aan vervanging toe zijn. Eigenlijk dingen waar je altijd op moet letten.
Voor een diesel is 275 dkm niet veel, heb zelf een mercedes 4 cilinder diesel gereden met ruim 470 dkm, ging nog wie een tierelier.
Had hem alleen verkocht vanwege de dure wegenbelasting.
Je zult moeten proefrijden om te kijken of de koppeling nog goed is schokbrekers. Kijk of de remschijven/blokken niet aan vervanging toe zijn. Eigenlijk dingen waar je altijd op moet letten.
Voor een diesel is 275 dkm niet veel, heb zelf een mercedes 4 cilinder diesel gereden met ruim 470 dkm, ging nog wie een tierelier.
Had hem alleen verkocht vanwege de dure wegenbelasting.
rijd zelf nu een OPGEVOERDE TDI van VW een Golf 3 met 260K op de teller
En rijd super (bmw moest helaas weg en mensen hier weten waarom)
Echter ik mis de 328i wel hoor pfff
Alleen deze Golf doet niet onder voor de BMW hahahahaha
Alleen ik zou indd letten op steunen rubbers ashoezen pakkingen schokbrekers banden kogels en scharnierpunten en ook kijk nar de pendalen
Als die heel erg versleten zijn is er meer mee gereden dan op de teller staat
BMW maakt namelijk erg goede pedaalrubbers die weinig slijten
Verder zou ik zeggen kijk naar de sticky topic staat meeerrrr dan genoeg info waar op te letten bij de aanschaf van een BMW (of andere auto)
Mike
En rijd super (bmw moest helaas weg en mensen hier weten waarom)
Echter ik mis de 328i wel hoor pfff
Alleen deze Golf doet niet onder voor de BMW hahahahaha
Alleen ik zou indd letten op steunen rubbers ashoezen pakkingen schokbrekers banden kogels en scharnierpunten en ook kijk nar de pendalen
Als die heel erg versleten zijn is er meer mee gereden dan op de teller staat
BMW maakt namelijk erg goede pedaalrubbers die weinig slijten
Verder zou ik zeggen kijk naar de sticky topic staat meeerrrr dan genoeg info waar op te letten bij de aanschaf van een BMW (of andere auto)
Mike
There's no place like the carseat...!!!