HALLO BMW VRIENDEN, ALLES GOED??
HOPELIJK WEL. IK HEB EEN VRAAG JE IK KRIJG ME SPORTGAAS NIET BEVESTIGD TEGEN ME BUMPERS WAT VOOR KIT MOET IK GEBRUIKEN??
GROETJES
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
HOE BEVESTIG IK SPORTGAAS AAN ME BUMPER ??
Moderator: Moderator Team
-
BMWkoepee
In het vervolg even anders reageren aubBMWkoepee wrote:Meestal zit dat gaas vast met nietjes uit een spijkerpistool en lopen er van die kippen achter....
Misschien een idee?
@bmwmaniac
Gaarne als je reageerd je CAPS uit zetten het is erg degraderend en dat word niet gewenst
Verder is het ook wel even zo netjes om je eerst even voor te stellen
Wat betrefd het gaas
Word meestal met Epoxy bevestigd en een matje glasvezel
Kitten kan ook maar zorg wel dat je flexibele kit gebruikt die goed hecht op kunstoffen
Wat betrefd andere montage mogelijkheden zijn bijv
Een kleine flensrand er aan laten 2 gaatjes in de rand maken en een ty-wrap er door of met schroefjes en dan een plaatring er tussen
Succes
Mike
There's no place like the carseat...!!!
Re: HOE BEVESTIG IK SPORTGAAS AAN ME BUMPER ??
:scared: Sanitairkit werkt best goed. Heb recentelijk nog een douche wand moeten lossnijden van deze kit. Kon er met mijn hele gewicht aan hangen.bmwmaniac wrote:HALLO BMW VRIENDEN, ALLES GOED??
HOPELIJK WEL. IK HEB EEN VRAAG JE IK KRIJG ME SPORTGAAS NIET BEVESTIGD TEGEN ME BUMPERS WAT VOOR KIT MOET IK GEBRUIKEN??
GROETJES
-
Mr. Ash...
- 2e Versnelling
Zou je met die sanitair kit ook booskijkers kunnen vastplakken. Ik heb ze weer besteld nadat die van mij ergens op de snelweg beland zijn. Ik weet t tis stom geweest van me om ze erop te plakken en er gelijk mee te gaan rijden terwijl t regent en dat met hoge snelheid op de snelweg.
Ik wil die fout niet voor de 2e x maken.
Ik wil die fout niet voor de 2e x maken.
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Even verplaatst.
Mr ashley: Ik heb eens kamei booskijkers(koplamplijstjes) gekocht, en daar krijg je een tube lijm bij. Als je die gebruikt laten ze echt niet los. Als je het lang genoeg laat drogen.
Voor het gaas zou ik zelf kit gebruiken, mijn achterraamspoiler is ook vastgekit, en zelf bij snelheden van 180 of wasstraten geeft hij geen krimp. (laat de kit wel een dag drogen voordat je er mee gaat rijden.) En lees goed waarvoor je de kit kunt gebruiken , de ene kit is de andere niet.
Mr ashley: Ik heb eens kamei booskijkers(koplamplijstjes) gekocht, en daar krijg je een tube lijm bij. Als je die gebruikt laten ze echt niet los. Als je het lang genoeg laat drogen.
Voor het gaas zou ik zelf kit gebruiken, mijn achterraamspoiler is ook vastgekit, en zelf bij snelheden van 180 of wasstraten geeft hij geen krimp. (laat de kit wel een dag drogen voordat je er mee gaat rijden.) En lees goed waarvoor je de kit kunt gebruiken , de ene kit is de andere niet.
-
GMP407
Heb je hem op je raam gekit?bimmer wrote:Even verplaatst.
Zie je dan geen kit op je raam zitten als je van binnen uitkijkt?