BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW Experience 2006

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topic Author
BMWKONING
1e Versnelling

Post by BMWKONING »

Nog een kleine update:

* Voor iedere bezoeker is er een presentje.

* Bij slecht weer ( dus liever niet ) is er een F1 simulator.

* Er is muziek, die binnen en buiten gelijk is en we hebben microfoons om bijv. de prijs uitreikingen te doen

* We hebben porto's om makkelijk met elkaar te kunnen communiceren, omdat het terrein nogal groot is

* er zijn pool tafels, bij Big Daddy's boven, voor als je de BMW's / Mini's even gezien hebt

* Terras en picknick tafels om even neer te stijken.

Oja, het zijn 19 bekers geworden ;)

ik heb ze gister al gezien!

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Leuk hoor, ik hoop dat ik wat mensen live van het forum tegenkom. :D

Ben altijd benieuwd naar het gezicht achter de naam. :P

lexxie
1e Versnelling

Post by lexxie »

Leuk hoor, ik hoop dat ik wat mensen live van het forum tegenkom. Ben altijd benieuwd naar het gezicht achter de naam
De vraag is meer, hoe herken je de mensen van het forum?
Ik maak tzt wel een kleuren afdruk op A3 van het logo van BMW FORUM en leg dat onder mijn achterruit, en heb 2 kentekens met "LEX" die ik over mijn originele kentekens zet als ik er ben, maar verder herken ik alleen die omgebouwde auto van webmaster :twisted:
Last edited by lexxie on 24 Jun 2006 18:04, edited 1 time in total.
[ external image ]
[ external image ] leadfoot syndrome :twisted:
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

wilde al zeggen :P

Mijn auto is wel herkenbar denk ik :twisted:

Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

Als ik kom, dan kun je die van mij herkennen aan de schade die ik achter heb, waarmee ik hem gekocht heb.
Ik denk niet dat ik die nog op tijd zal kunnen herstellen aangezien ik het de komende twee weekjes druk zal hebben met het studeren ivm tentamens.

Topic Author
BMWKONING
1e Versnelling

Post by BMWKONING »

Aanstaande vrijdag kom ik op de radio met een reclame stukje over de BMW experience met dank aan: http://www.djerwinvandijk.com/

lexxie
1e Versnelling

Post by lexxie »

Ik zal er omstreeks 13:00 uur [edit] tussen 13:00 en 14:00[/edit] zijn.

Morgen aan de MISS BMW verkiezing die er gehouden gaat worden gaat een vriendin van me mee doen. Dat is al de 1e van die 16 bekers die mee naar huis gaat! :twisted:
[ external image ]
Last edited by lexxie on 08 Jul 2006 22:21, edited 1 time in total.
[ external image ]

bimmer
4e Versnelling

Post by bimmer »

lexxie wrote:Ik zal er omstreeks 13:00 uur zijn.

Morgen aan de MISS BMW verkiezing die er gehouden gaat worden gaat een vriendin van me mee doen. Dat is al de 1e van die 16 bekers die mee naar huis gaat! :twisted:
[ external image ]
Dat ziet er niet verkeerd uit, hopenlijk is die verkiezing in badpak. :twisted:

lexxie
1e Versnelling

Post by lexxie »

Was een leuke dag, effe kunnen kwijlen op diverse BMW's.

Positieve opbouwende opmerking voor de org:
Leuk gedaan, zeker met het beperkte budget dat beschikbaar was! Complimenten voor de goede en service volle inzet van de crew!

Hoop echter dat volgende keer de org kan kijken of er wat meer dingen omheen georged kunnen worden zodat je nog meer mensen trekt. Ik weet dat het budget beperkt is, maar ik denk dat bij het vragen van een kleine entree prijs je best al wat meer ruimte krijgt wat betreft mogelijkheden en je bezoekers zullen niet voor een paar eurie wegblijven. Probeer is te kijken of je iets kan orgen bij een circuit, voor een redelijke prijs kan je daar veel doen! Daarnaast is een keer BMW racing en andere potentiële sponsoren aanschrijven, hart van Nederland, gek op wielen en al dat soort programma’s of die dan willen sponsoren en komen rapporteren. Dit alles uiteraard slechts als goed bedoeld advies!

Het lijkt me echt gaaf als dit uit kan groeien tot een professioneel (BMW tuning) event! Ik ben er de volgende keer ook weer bij.

Onderweg naar het event zat er een BMW achter mij, we konden beide de weg niet vinden dus hij seinen en ik aan de kant, hij erbij effe wat geouwehoerd en toen verder gegaan. (kende die gast totaal niet).

Nice om wat mensen van het forum hier gesproken te hebben, dan weet je een beetje de gezichten achter de auto's. Onderweg naar huis op de snelweg nog colonne gereden met een stel andere BMW's die er ook vandaan kwamen, alles bij elkaar gewoon een goed gevoel!

Verder leuke dag, kan gewoon maar 1 ding zeggen: de BMW vrienden zijn allemaal one big happy family. 8)
[ external image ]

Topic Author
BMWKONING
1e Versnelling

Post by BMWKONING »

Iedereen bedankt voor zijn of haar komst!

Ik vond het een top dag!!

Foto's op ons forum staan hier, foto's van de fotograaf komen binnenkort op onze website zelf.

http://forum.bmwtunerz.nl/viewforum.php?f=6

bimmer
4e Versnelling

Post by bimmer »

Ik vond het ook een hele leuke meeting, goede opzet en waren echt leuke mensen daar.

Kwamen best wat spontaan een praatje maken.

Heb helaas niet zoveel verkocht, maar ik was niet de enige die daar last van had. De andere standjes hadden ook geen superomzet.

Zeker voor herhaling vatbaar, bmwkoning duimpje omhoog voor jou en de rest van de organisatie. :ok:
Locked

Return to “Archief”