BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

[E36] Stuur trilt

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Robvha

[E36] Stuur trilt

Post by Robvha »

Hallo iedereen,

Ik heb een heel vervelend probleem. Wanneer ik bijv. door het dorp heen rij. Of ja, ik rij met een wat lagere snelheid zeg maar dan trilt mijn stuur. :( Ik bedoel hiermee dat het stuur iedere keer een klein stukje links draait en dan weer naar rechts. Vooral op een klinkerweg is dit probleem aanwezig. Wanneer ik stuur voelt dit ook nogal "blokkerig" aan. Na een tijdje op een rechte weg gereden te hebben verdwijnt het weer. Ook op de snelweg heb ik nergens last van. Ik heb sinds een paar dagen nieuwe velgen. Voorheen had ik dit probleem ook wel maar in mindere mate. Sinds men nieuwe velgen is het wat heftiger geworden.

Wat zou dit kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Rob

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

Wild guess: niveau van de vloiestof voor de servobekrachtinging al eens nagekeken?
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

Topic Author
Touring_M

Post by Touring_M »

Fusee kogels controleren

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

zijn je wielletjes wel geballanceerd :wink:

zoniet dan heb je dit probleem heel erg,
laat het eens nakijken

eerst je vloeistof pijl checken

is dat in orde dan je velgen toch ff laten ballanceren

zal waarschijnlijk 1 van de 2 zijn...
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Topic Author
Robvha

Post by Robvha »

Hey mensen!!

Ik heb het de laatste dagen even aangekeken. Men stuur trilt op ieder wegdek wanneer ik tussen de 60 en 80 km/h rij. Zou het dan toch het balanceren zijn? Denk dat ik dan even terug ga....

Thanks voor jullie hulp!

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Lijkt me dan inderdaad dat ze opnieuw uitgebalanceerd moeten worden.

Topic Author
Robvha

Post by Robvha »

Gisteren terug gegaan naar die zaak. Ze hebben men wielen opnieuw uitgebalanceert en nou is alles ok. Ze zeiden dat de fusees verder nog in orde waren!

Bedankt voor jullie tips!
Locked

Return to “Archief”