BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bumperlijsten

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Bumperlijsten

Post by Mr. Ash... »

Beste mensen,
Ik vroeg mij af of de bumperlijsten van een gewonen bumper ook op een M3 bumper passen en dan heb ik het over de hoeken. Ik weet dat het kentekengedeelte anders loopt.
weet iemand toevallig ook wat die lijsten kosten bij de dealer en het gaas gedeelte voor onder de kentekenplaat??
Ohjah en de mistlampen passen die wel of zijn die ook van een ander formaat.
Alvast bedankt.

Mr. Ash...

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

De mistlampen passen iig. De lijsten weet ik niet.

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

wel handig om te weten de lijsten van een gewone bumper passen niet op een M3 bumper. Heb het al uitgeprobeerd. Heb trouwen een M3 bumper in mijn bezit, met die onderlip. Nu alleen nog ff tijd maken om me auto weg te brengen voor schadeherstel. en dan door naar de spuiter.

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

Weet iemand trouwens hoe je lijmresten op een goede manier kan verwijderen zonder een fohn???

Warlord
1e Versnelling

Post by Warlord »

waar zitten de lijmresten op?

bimmer
4e Versnelling

Post by bimmer »

Stickerverwijderaar werkt goed, even in laten trekken en de lijm veeg je er zo af. Is wel lichtelijk agressief voor je lak. Als je gaat spuiten maakt het dus niks uit of als het op je ruit zit. Anders kan je lak wat dof worden.

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

Ze hebben vorige week bij een maat van me zijn ruitje ingeslagen en hij had deze afgeplakt met een vuilniszak en met dat brede plakband. Nu de ruit vervangen is zitten er overtollige lijmresten op de auto zelf. en die moeten verwijderd worden.

Tast wasbenzine of terpetine ook de lak aan?? hij wilt hem zo ie zo na het verwijderen van de lijm de auto poetsen.

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

warm water
en hard poetsen met een goede doek
krijg je het er ook vanaf.
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

bimmer
4e Versnelling

Post by bimmer »

Als je lijmresten van de lak zelf wil verwijderen, dan kun je polish kopen van system (of een andere goede wax) en aanbrengen en liefst met een polijstmachine (makkelijkst) oppoetsen.

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

we hebben het gedaan met benzine, daarna goed gewassen en gelijk opgepoetst. heeft wel geholpen.
Locked

Return to “Archief”