BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wat betekend de rode stip naast de KM aanduiding

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
roha1962

Wat betekend de rode stip naast de KM aanduiding

Post by roha1962 »

op 8 september jl. een prachtige BMW Z3 2.8 Roadster gekocht met slechts 55000 km op de teller. Nu blijkt echter een kleine rode aanduiding naast de kilometerteller op te lichten.
Bij een bezoek aan Ekris in Utrecht werd gezegd dat er mogelijk geklooid is met de kilometerstand, kreeg dit echter niet bevestigd.

Kan iemand mij vertellen wat het rode stipje naast het woord KM betekend? Heb inmiddels ook al contact opgenomen met de dealer die de auto destijds heeft geleverd, maar nog geen reactie gehad. :shock:

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Zou je eens een foto ervan kunnen posten, ik heb zelf geen z3, maar mischien dat ik het eens aan mijn beun kan laten zien...

Warlord
1e Versnelling

Post by Warlord »

Is de auto origineel nederlands ? of import?

Topic Author
Kielliger

Post by Kielliger »

[ external image ]

Moet toch terug te vinden zijn in je instructie boekje?

Warlord
1e Versnelling

Post by Warlord »

Ik meen laatst bij mijn e36 te hebben gelezen dat dat stipje gaat branden als er verschillende km standen zitten in de teller console en de computer. Ik kan me vergissen hierin maar daarom vroeg ik ook of het een import auto is.

Hier zijn km standen veel "moeilijker" aan te passen omdat de standen hier geregistreerd worden bij de apk. je kan dus wel als je bijv in een jaar 20dkm hebt gereden hem bijv 10dkm terugdraaien om het geloofwaardig te laten lijken maar het is wel moeilijker om te doen. Voor de rest weet ik dit niet 100% zeker dus pin me er niet op vast.

arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

ja, daar was ik ook wel eens benieuwd naar maar dat lampje bij mij brand alleen niet .
Locked

Return to “Archief”