BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

GRAPHIC CONTENT... Paaltje geschampt 335i

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
IceMelon
Neutraal
Posts: 1
Joined: 04 May 2021 21:23
Type Auto: 2007 BMW e92 335i

GRAPHIC CONTENT... Paaltje geschampt 335i

Post by IceMelon »

Hallo mensen,

Ik ben een idioot en ben net iets te gretig een bochtje omgegaan met het natte weer. Verloor macht over het stuur en schampte een verkeersbord met de rechter voorkant van m'n prachtige e92... Er was gelukkig niemand in de buurt. Dus heb verder alleen mijn trots beschadigd. Limiet van mijn rijkunsten gevonden en overschreden :duh:
[ external image ][ external image ]
Ze staat nu onder zeil in de tuin. En ga morgen de schade goed bekijken. Voor zover ik kon zien zijn alleen de panelen beschadigd. Ik heb het paaltje gelukkig ook niet vol geraakt.

Heeft iemand nog tips voor wat ik nu het beste kan doen? Ik ga in ieder geval een nieuw paneel rechts voor nodig hebben. Een voorbumper. En een achterbumper (zat al een grote kras in van de vorige eigenaar)

Ik dacht, nu ik toch bezig ben, kan ik meteen naar een LCI-style of msport bumpers overstappen. Any ideas?
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”