Hallo Allemaal,
Wij hebben een bmw e90 met een business navigatie. Helaas bij aanschaf niet goed opgelet, want we willen eigenlijk een professional.
Is zoiets om te bouwen ?? Het lijkt mij een kwestie van programmeren.
Wie o wie heeft hier ervaringen mee.
met dank,
Jan
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Bmw E90 2005 Navigatie Business
Moderator: Moderator Team
Ik heb geen flauw idee of het kan, maar zou de dealer dit niet veel beter kunnen beantwoorden? wat is precies het verschil tussen de 2 modellen dan? als het alleen een kwestie van programmeren is zal de dealer dit vast kunnen doen. Ik denk niet dat er hier iemand op het forum is die dit zomaar even kan doen.
Dacht dat de Business en Professional 2 verschillende units zijn. Ombouwen lijkt me wel mogelijk, maar gaat niet makkelijk zijn en zal je eerst behoorlijk wat research moeten insteken (schemas van de aansluitingen van beiden en hoe via CAN-bus de navi geprogrammeert krijgen met de wagen specifieke gegevens zoals rolomtrek ed.).
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!