BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw e90 (316d 2011) radiator ophanging

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Teije g
Neutraal
Posts: 1
Joined: 17 May 2023 20:00
Type Auto: Bmw 316d

Bmw e90 (316d 2011) radiator ophanging

Post by Teije g »

Beste leden,
Aan een klein ongelukje dit weekend heb ik wat schade opgelopen. Bij het demonteren van de voorbumper zag ik dat de volledige radiator naar achteren geschoven was. Nu bij het ongeval zijn redelijk wat plastieken verloren geraakt de volledige bodemplaat vooraan is weg, eveneens hangt mijn radiator nu los en heb ik eigenlijk geen flauw idee hoe deze normaal is vast gemaakt en waar ik zie niet echt afgebroken delen aan de radiator zelf, wel zijn de 2plaatjes achter de bumperbalk krom deze ga ik vervangen maar mijn vraag is hoe word de radiator op zijn plek gehouden/ word deze vast gemaakt. Heeft er iemand toevallig duidelijke foto’s of Etz hiervan? Alvast bedankt voor jullie hulp! groetjes[ external image ]
[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
Post Reply

Return to “Algemeen”