BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 3 Serie E90 325i Contactslot pinnetjes kapot

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bimmer325i
Neutraal
Posts: 1
Joined: 28 May 2023 11:31
Type Auto: BMW 3 Serie E90 325i N52

BMW 3 Serie E90 325i Contactslot pinnetjes kapot

Post by Bimmer325i »

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.. Ik heb een BMW E90 325i met een contactslot waarvan de pinnetjes van kapot zijn gegaan. het gaan om een insteeksleutel. Zo ziet het contactslot eruit: [ external image ]

Mijn vraag is dus, als ik een nieuwe contactslot aanschaf, bijvoorbeeld deze: https://www.offenga.nl/bmw-onderdelen/c ... ctslot-e90

Moet ik dan ook weer een nieuwe sleutel inlezen of kan ik gewoon dit onderdeel vervangen en alles blijft hetzelfde? Bedankt voor de reacties alvast!

Johanlangendoen
Neutraal
Posts: 2
Joined: 29 May 2023 14:23
Type Auto: Bmw z4

Re: BMW 3 Serie E90 325i Contactslot pinnetjes kapot

Post by Johanlangendoen »

Ha, bimmer helaas moet je nieuwe sleutels inlezen en als ge pech hebt ook nieuwe sleutels, inclusief inleren op de ECU dit heb ik toevallig n half jaar geleden gehad bij een garage waren de kosten €900+-

Johanlangendoen
Neutraal
Posts: 2
Joined: 29 May 2023 14:23
Type Auto: Bmw z4

Re: BMW 3 Serie E90 325i Contactslot pinnetjes kapot

Post by Johanlangendoen »

Grapje
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”