BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Kun je de trillingen uit de auto krijgen?

Forum voor alle BMW 2-serie modellen van 2014 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
woutertu
Neutraal
Type Auto: BMW 2-serie GC

Kun je de trillingen uit de auto krijgen?

Post by woutertu »

Ik rij een BMW 2-serie Gran Coupé uit 2020 en ben een pietje precies ;)

Ik verneem de motorische- en de aandrijftrillingen en ook de trillingen van het rijden op het wegdek erg in de zitting van de stoelen. Geen overdreven trilling van iets wat niet goed is het is ook niet in de auto verder te merken, maar meer het trillen van ''het rijden'', dat voel ik dan in de stoelen en is nog steviger tijdens het snelweg rijden.
Ergens wacht ik al op het antwoord; een volledig stille auto kan niet, dan moet je maar gaan lopen.

Anderzijds ben ik opzoek; zijn er mensen die nog suggesties hebben hoe je je auto op dit gebied ''stiller'' kunt krijgen, bijv. door andere schokdempers, veringen of wellicht ligt dit aan de stoelen?
Zo niet is het misschien een kwestie van wennen en vooral niet meer op letten, want alles wat je merkt daar let je op. Ben benieuwd of er suggesties zijn.
Post Reply

Return to “2 Series”