BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Motoroliedruk te laag

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Eefje538
Neutraal
Type Auto: BMW 1 serie

Motoroliedruk te laag

Post by Eefje538 »

Goedemiddag, ik heb een BMW 1 serie uit 2013. Als ik boven de 140 km/u rij, krijg ik de melding motoroliedruk te laag. Voorzichtig stoppen. Ik ben hier direct mee naar de garage gegaan, aangezien het een rood lampje betreft. Maar de garage weet het zelf ook niet goed meer dus vandaar mijn vraag aan jullie, waar zou dit aan kunnen liggen?

De eerste keer zijn de sensoren schoongemaakt en vervangen, en is er gekeken of er lekken zijn (de eerste keer is er 1 lek gevonden en gemaakt). De tweede keer is de regelaar in de oliepomp vervangen. Daarna is gekeken naar wat het anders zou kunnen zijn dus is de oliepomp afgelopen week vervangen. Ze hebben ook naar de plaat die eronder zit gekeken, maar zeggen dat het daar niet aan ligt. Helaas krijg ik nog steeds de melding, en wil ik het graag opgelost hebben, omdat ik bang ben dat mijn motor uiteindelijk kapot gaat hierdoor.
[ external image ]
Post Reply

Return to “1 Series”