BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw e46 vanos afstellen nodig?

Alle How to's en DIY(Do It Yourself) vind je hier terug.
Gelieve alleen informatie te verstrekken, voor het oplossen van problemen gebruik dan de overige forums.

Moderators: Moderator Team, Service Team

Post Reply

Topic Author
Blacked_out_e46
Neutraal
Type Auto: Bmw e46 323ci

Bmw e46 vanos afstellen nodig?

Post by Blacked_out_e46 »

Hallo allemaal, ik ben hier nieuw dus ik zal me even voorstellen.
Ik ben Dylan en ik heb een bmw e46 323ci met een m54b25 gekocht, naar 20k kilometer heb ik mijn motor helaas opgeblazen :duh: ik heb daarna besloten om de hele motor te reviseren! Ik heb alles er nieuw op en aan, nu ben ik op het einde van mijn revisie maar ik loop tegen een struikelpunt aan! De vanos, ik had gezien dat je de vanos moet afstellen met een best prijzig afstel setje het ene form wat ik lees zegt dat het onzin is de ander zegt dat het noodzakelijk is, dus ik dacht bij mezelf laat ik hem maar gewoon op de natte vinger in mekaar zetten en hij loopt er nu mee geen getik of iets in die richting, ivm dat het de timing veranderd wanneer je touren maakt heb ik nog niet het lef gehad om er meer touren mee te maken dan 3000 mijn vraag is nu dus is het afstellen van de vanos noodzakelijk of zit het nu goed? Want anders vind ik het zonde om zo'n bedrag neer te leggen voor het afstel gereedschap, ik hoop dat ik er niet een te lang verhaal van heb gemaakt ben niet heel bekent met forums,
alvast bedankt!
Post Reply

Return to “Kennisbank”