Goeiedag,
Sedert gisteren ben ik de eigenaar van een M240i model 2023.
Basis 374 pk.
Ik denk er aan een stage 1 uit te voeren maar hier in België spreken enkele tuners dat deze softwarematig door hen niet te bereiken is en zij een beroep moeten doen op een extra firma (kost € 1145), in totaal € 2000.
Iedereen weet dat deze motor een basis is en véél meer aan kan, dus technisch is dit geen probleem.
Ook is door de regelgeving het geluid jammer genoeg quasi verdwenen, en het model 2024 is nog erger.
Over downpipes spreken hier in België over prijzen tot €3000, keuringsproof.
Duur verdiende centen die ik liever aan branstof en ander spul geef
Graag jullie adviezen en kennis om dit in orde te krijgen.
Quick Reply
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Tuning M240i
Moderator: Moderator Team
Re: Tuning M240i
Hoi,
Mooie bak!!! Ik ben in het bezit van een F21 M140i. En er zit idd veel mogelijkheden in de b58 motor.
Stage 1 praat je over chiptuning. Beetje veel geld Euro 2000 totaal.
Ik heb stage 2 tuning (Acropovic uitlaat compl. incl downpaipe en sportcat) en een OS Giken Sper (Hardeman motersport)en fine tuning laten doen door Mosselman Tuning.
Denk dat je rond de Euro een mooie prijs zou kunnen rekenen voor stage 1. Mijn voorkeur gaat uit naar Mosselman Tuning in Harskamp in Nederland.
Succes.
Gr. Pascal.
Mooie bak!!! Ik ben in het bezit van een F21 M140i. En er zit idd veel mogelijkheden in de b58 motor.
Stage 1 praat je over chiptuning. Beetje veel geld Euro 2000 totaal.
Ik heb stage 2 tuning (Acropovic uitlaat compl. incl downpaipe en sportcat) en een OS Giken Sper (Hardeman motersport)en fine tuning laten doen door Mosselman Tuning.
Denk dat je rond de Euro een mooie prijs zou kunnen rekenen voor stage 1. Mijn voorkeur gaat uit naar Mosselman Tuning in Harskamp in Nederland.
Succes.
Gr. Pascal.
Re: Tuning M240i
Oh haha geen bedrag voor de Euries. Euro 1000,00 voor stage 1 chiptuning invl dyno run en rapport.