Dag allen
Ik ben DeJan, vader van 4 kinderen en op leeftijd om een ander dan 6 pers auto te gaan rijden.
Mij kroost gaat binnenkort uitvliegen en ik heb eerlijk gezegd even genoeg van een 6 pers auto.
Voordat we onze jongste werd geboren , reed ik rond in een bmw 320d uit 2003 en heb er veel ellende mee gehad. Maar hij reed zo fijn. Verder helaas geen ervaring met bmw.
Na een Peugeot 807, nog meer ellende, maar veel ruimte, heb ik nu een Galaxy. Geen probleem en veel ruimte. Geen reden om te wisselen eigenlijk. Maar ik merk dat ik steeds vaker naar een bmw 5 serie uitkijk en hoop dat jullie me kunnen adviseren.
Ik heb nog even de tijd en kan rustig rondkijken. Ik zoek een 523i of 528i uit 2012. Liefst handgeschakeld omdat ik begrijp dat een automaat problemen kan opleveren. Weinig verstand van auto s helaas.
Nu kijk ik een beetje in Duitsland rond , maar nog niets gezien.
Mocht ik hiermee op het verkeerde forum zitten dan hoor ik dat ook graag.
Vriendelijke groet
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Vorstellen
Moderator: Moderator Team