Hallo allemaal! Ik heb sindskort een Bmw 318i limousine e90 met m pakket uit het jaar 2010.. nou wilde ik graag mijn eigen pioneer 1 din dab+ radio inbouwen, dus ik had bij winparts een 1din paneel besteld voor de 3 serie.. maar tot mijn verbazing bleek dat toen ik het paneel van mijn auto losmaakte er nog een paneel aan vast zat.. daar zitten de knopjes voor parkeersensoren aan.. dus het paneel is veel groter dan ik had besteld.. nou heb ik zowat het hele internet afgezocht en ik kan nergens iets vinden wat er op lijkt!? Of ik kijk verkeerd of het bestaat niet.. ik hoop het eerste natuurlijk heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar ik een paneel kan bestellen dat wel past?
Alvast bedankt voor het meedenken
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Bmw 318i e90 2010 Limousine radio inbouwen
Moderators: Moderator Team, Service Team
-
- Neutraal
- Type Auto: Bmw 318i e90 limousine