Hallo allemaal,
Ik heb een proefrit gemaakt in een BMW 520i uit 2013 (F10), en hij reed perfect. De auto heeft slechts 1 of 2 eigenaren gehad en is dealer onderhouden tot 2018. Daarna is hij in beslag genomen door de belastingdienst en heeft hij ongeveer 5 à 6 jaar stilgestaan.
De garage die de auto nu verkoopt, heeft een grote onderhoudsbeurt uitgevoerd en de auto opnieuw laten keuren. Ik krijg bovendien 1 jaar garantie. Toch twijfel ik of het verstandig is om een auto te kopen die zo lang heeft stilgestaan, ondanks dat hij nu prima lijkt te rijden.
Heeft iemand ervaring met soortgelijke situaties of tips waar ik op moet letten? Is dit een risico, of kan ik ervan uitgaan dat het onderhoud voldoende is geweest? Alle meningen zijn welkom!
Alvast bedankt!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Advies gevraagd over BMW 520i F10 na jaren stilstand
Moderator: Moderator Team
