BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Storing Krukas sensor?

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
marcreko
Neutraal
Type Auto: BMW F10 523i

Storing Krukas sensor?

Post by marcreko »

Hallo beste forumleden,

Ik rijd met een BMW F10 523i van 2011, automaat.

onlangs was ik aan het rijden en de versnelling ging vanzelf naar neutraal, de boordcomputer meldde fout aandrijving, ik reed met verminderd vermogen, de toerenteller werkte niet meer, kon niet schakelen en verschillende functies zoals bandenspanningcontrole, antislip, hellingsrem enz. vielen uit.
Ik nam contact op met de garage en omdat de batterij ondertussen de 10j gepasseerd was leek dat voor hun het probleem.
Na vervanging van de batterij leek het opgelost maar na een week was het probleem terug. De auto heb ik laten uitlezen en nu zou de krukas sensor stuk zijn of niet altijd werken zoals het hoort want plots was het probleem weer weg. Iemand net dezelde ervaring gehad?

Alvast bedankt op voorhand!
Post Reply

Return to “2010 - 2017 (F07, F10, F11)”