BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ik stel me even voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Nicam
Neutraal
Type Auto: BMW 330e G21

Ik stel me even voor

Post by Nicam »

Hallo,
Net nieuw op dit forum zal me even voorstellen. Ik (John) heb 11,5 jaar met plezier 200.000 km in een BMW 316i F30 gereden. Nieuw gekocht in 2024 nadat mijn vorige auto (Audio A4, 2.0) te veel olie begon te verbruiken. Sterke punten van mijn 316i waren wegligging en de ZF 8-speed automatisch versnellingsbak. Die maakten het een genot om in te rijden. Slechts 1x behoorlijk probleem met deze auto gehad dat werd veroorzaakt doordat er een bobine doorsloeg waardoor er een eindtrap van het basisstuurtoestel DME (CPU) kapot ging en de CPU vervangen moest worden (€2000). Verder 2x de poelie van de waterpomp moeten vervangen. Heb nu een 330e G21 besteld die in april 2025 geleverd gaat worden. Hoop daar weer veel rijplezier mee te hebben.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”