BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hallo beste BMW liefhebbers

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Miggie
Neutraal
Type Auto: BMW Z4 G29

Hallo beste BMW liefhebbers

Post by Miggie »

Ik ben juist nieuw hier op dit forum en dus wil ik me bij deze even voorstellen. Ik ben Miguel en woonachtig in Geel (België). Ik ben een 53 jarige trotse eigenaar van een BMW Z4 G29 die ik sinds begin februari in mijn bezit heb. Het is tevens ook mijn allereerste BMW die ik ooit heb aangekocht, en heb er nog geen moment spijt van gehad, integendeel !!! :D :D :D .. ook al is er één ding waar ik niet uitgeraak en wat wel een beetje aan mij knaagt, en mss vind ik hier op dit forum de oplossing wel.. namelijk :ik krijg mijn Android Auto langs geen kanten geïnstalleerd op mijn infotainment... :? dus als iemand mij hier mee kan helpen, please let me know ! Groetjes !
Post Reply

Return to “Stel je even voor”