Mijn naam is Eduardo.. ik heb een f10 n53 uit 2011- en ik ervaar hetzelfde problemen. Bij toeren rond 1500/2000 bij constante snelheid schokt de auto (misfiring). Maar naar 2 minuten verder rijden is het probleem als goed weg.. en dat is maar als de motor koud is, inmiddels heb ik 6 bougies, 6 bobinas en 6 nieuwe injectoren index 11 gemonteerd, maar het probleem blijft.
Wat interessant is , is dat bij koud start loopt de auto als een zonnetje, geen misfiring, geen trilling helemaal niks.. maar zodra ik weg ga rijden na 500metrs e bij toeren 1500/2000 begint de auto te schokken…
Iemand vn jullie een idee wat kan zijn? HPFP is 200bar en LPFP is 5bar … verder geen foutcode, geen lampje op de dashboard,
Alvast bedankt
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Auto hikt bij 1500/2000 toeren koud motor
Moderator: Moderator Team