BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Auto hikt bij 1500/2000 toeren koud motor

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
EduardoBR
Neutraal
Type Auto: F10 2011 n53

Auto hikt bij 1500/2000 toeren koud motor

Post by EduardoBR »

Mijn naam is Eduardo.. ik heb een f10 n53 uit 2011- en ik ervaar hetzelfde problemen. Bij toeren rond 1500/2000 bij constante snelheid schokt de auto (misfiring). Maar naar 2 minuten verder rijden is het probleem als goed weg.. en dat is maar als de motor koud is, inmiddels heb ik 6 bougies, 6 bobinas en 6 nieuwe injectoren index 11 gemonteerd, maar het probleem blijft.
Wat interessant is , is dat bij koud start loopt de auto als een zonnetje, geen misfiring, geen trilling helemaal niks.. maar zodra ik weg ga rijden na 500metrs e bij toeren 1500/2000 begint de auto te schokken…
Iemand vn jullie een idee wat kan zijn? HPFP is 200bar en LPFP is 5bar … verder geen foutcode, geen lampje op de dashboard,
Alvast bedankt
Post Reply

Return to “2010 - 2017 (F07, F10, F11)”