BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E32 1987 loopt stationair onregelmatig

1988 - 1994

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jack 730i Full
Neutraal
Type Auto: E32 1987

E32 1987 loopt stationair onregelmatig

Post by Jack 730i Full »

Geachte BMW liefhebbers,
Ik heb een knappe BMW 730i met vele opties uit 1987, zelf geïmporteerd uit België.
Er zijn een aantal kleine problemen zoals dat de motor onregelmatig draait ik merk dat het sterkst als je naast de auto staat en als je langzaam rijdt dan gaat de BMW een beetje inhouden en dus stotteren.
Aangezien ik het vervelend rijden vind zoek ik naar een directe oplossing.
Voordat ik nieuwe bougies koop en dergelijke zou ik eerst aan jullie willen vragen wat de oplossing moet zijn, wellicht heeft iemand hier ook ervaring mee gehad ?
Dan zijn er de ruitenwissers die niet soepel reageren en zelfs soms midden op het raam blijven steken.... misschien enkele radertjes smeren ??
Verder zoek ik iemand die mijn elektrische bestuurder stoel wil maken, de stoel gaat namelijk niet meer in de hoogte de rest van de functies zijn in orde.
Ik woon in Friesland, is misschien handig om te weten voor een eventuele vriendelijke handige BMW liefhebber die hier kennis van heeft en bereid is om mij te helpen, uiteraard hoeft dat niet geheel belangeloos te zijn .

Bij voorbaat dank,

Jack 730i full
[ external image ]
Post Reply

Return to “1988 - 1994 (E32)”