Hoop dat het is toegestaan, maar ik wil hier graag een interessepeiling doen voor ik de moeite neem om een uitgebreide lijst op te stellen.
Mijn Touring staat nu met een door een kapotte lager beschadigde krukas bij de garage. Ik heb het eerlijk gezegd opgegeven (heb al een aanbetaling gedaan op een nieuwere BMW), dus wil er nu vanaf.
Onlangs heb ik de oliefilterhuispakking en kleppendekselpakking vervangen. Ik heb daarbij meteen heel veel waar ik bij kon (voor groot deel preventief) vervangen, o.a. riemen, pulleys, radiator, dynamo, riemspanners, ventilator en koppeling. Er is zelfs een nieuwe VANOS in gegaan (via Probsten-Tech gekocht). Met deze onderdelen heb ik de auto alleen naar de garage gebracht (30km).
Vorig jaar is er een nieuwe waterpomp (alu upgrade) en thermostaat in gezet. Schokbrekers voor en accu zijn ook van vorig jaar. Luchtbalgen achter zijn 2 jaar geleden vervangen.
Kleur is Toledoblauw met grijs stoffen interieur. Bagagescherm is aanwezig en werkt nog perfect.
Wat ik o.a. nog aan losse onderdelen erbij heb: Sproeiers, Slangen voor sproeierinstallatie, middenarmsteun in grijs (new old stock), bekerhouders, opbergvakjes, nog een nieuwe Bosch accu, geluidsscherm motorkap.
Van (bijna) alles moet ik nog wel bonnen kunnen vinden (pas verhuist, dus wordt even zoeken).
Het liefste verkoop ik alles in 1 keer aan een liefhebber met plek in de schuur. Als er oprechte interesse is, kan ik een gedetailleerde lijst opstellen en foto's maken.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Interessepeiling: Klusproject of parts car 2001 Touring met veel nieuwe onderdelen
Moderator: Moderator Team