Beste,
Ik probeer mijn binnenverlichting aan de voorzijde te vervangen door een luxere binnenverlichting met kaartleeslampjes alleen krijg ik het niet voor elkaar. De stekker heeft maar 4 draden terwijl de luxe binnenverlichting 8 pinnen heeft. De stekker komt binnen in Pin 8 en niet in Pin 1 wat normaliter zou moeten. Is pin 8 nu constante stroom of pin 7? Op Pin 7 heb ik nu Pin 5, 1 en 3 doorgelust en de binnenverlichting werkt als ik de verlichting aan doe maar als ik een deur open dan helaas...
Ik heb het ook aan ChatGPT gevraagd maar die komt telkens met een ander scenario. Weet iemand raad?
Ik hoor graag. Hartelijke groet, Marco
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Ombouw van standaard binnenverlichting naar luxe binnenverlichting met kaartleeslampjes
Moderator: Moderator Team