BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Opgelet oplichters voor luxere klasse auto's actief.

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
NL_Cheff
Neutraal
Type Auto: BMW 2 Gran tourer

Opgelet oplichters voor luxere klasse auto's actief.

Post by NL_Cheff »

Goedendag,
Mijn BMW staat te koop online en heeft onder andere de aandacht van exporteurs.
Hier zat er 1 tussen, een fransman in georgie die voor zijn jubilaris met zijn vrouw de auto zou willen kopen.
De man komt legitiem over maar ik zag een rood vlaggetje waardoor ik het ben gaan onderzoeken.

Blijkt dat afgelopen jaar deze inkoper/exporteur die zich als particulier voordoet en vaker naar voren komt bij BMW's en dan gaat het om een fransman uit georgie of een belg uit armenie je snapt de strekking van het verhaal wel. De exacte zwendel is mij niet bekend maar dat het om een zwendel gaat is duidelijk. Let dus goed op als je een soortgelijke koper tegenkomt.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik was blij deze informatie te vinden zodoende wilde ik het ook hier posten.
Post Reply

Return to “Algemeen”