BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW X5 2010 XDrive start maar stopt de motor gelijk weer

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bossie76
Neutraal
Type Auto: BMW X5 XDrive 35i 2p10

BMW X5 2010 XDrive start maar stopt de motor gelijk weer

Post by Bossie76 »

Goedendag allen,

Ik heb sinds 2 weken een behoorlijk probleem met mijn X5. Het begon dat de auto zonder waarschuwing ik neema afsloeg tijdens het rijden. Daarna wilde de auto wel starten maar werd de auto ook gelijk weer gestopt. Heb hem daar a nog even aan de praat gekregen maar hij staat nu al 2 weken bij de garage.
Ze hebben al wat sensoren vervangen en de IVM module vervangen. Ook op lekkages van de inlaat gechecked en de batterijen en sergkijk van de afstandbedieningen.
We kregen ook de foutmeldingen uit de foto. Kan iemand ons verder helpen? De CAS module is ook in orde.

[ external image ]

Topic Author
Bossie76
Neutraal
Type Auto: BMW X5 XDrive 35i 2p10

Re: BMW X5 2010 XDrive start maar stopt de motor gelijk weer

Post by Bossie76 »

Wie o wie kan me helpen. Vandaag wederom de auto uitgelezen met BMW software. Het is niet te achterhalen waarom de auto niet start. Gisteren hebben ze hem gestart en start en loopt hij gewoon. Vandaag dus weer niet. Ze vermoeden dat het aan de bobines ligt. Kan iemand hier wat over vertellen of helpen?
Post Reply

Return to “Algemeen”