BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Rechtsachter licht bonkend geluid op onregelmatige weg

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bob64
Neutraal
Type Auto: Z4 - G29

Rechtsachter licht bonkend geluid op onregelmatige weg

Post by Bob64 »

Goedenavond,

Sinds kort ben ik in het bezit van een mooie Z4 uit 2021. Erg blij mee en van mij mag de zomer komen.

Maar ook sinds kort hoor ik opeens op een onregelmatige weg rechtsachter een bonkend geluid. Er ligt niets in de kofferbak en er is dus weinig te zien. Auto is wel inmiddels even op een brug geweest maar daar is ook niets te zien.

Ik heb garantie en dat is dus ook verder het punt niet maar vraag mij af of iemand dit euvel herkend. Ik sprak iemand met een bmw 1 en die had hetzelfde en het was nog niet opgelost.

Is er een forum lid die dit herkend dan hoor ik graag.

Gr
Bob

Raymond2311
Neutraal

Re: Rechtsachter licht bonkend geluid op onregelmatige weg

Post by Raymond2311 »

Misschien niet gewoon een defecte schokbreker of een draagarm rubber wat defect is? Als je het niet ziet of kan vinden als je auto op de brug staat wordt het een lastige opgave om exact het probleem te achterhalen.

Topic Author
Bob64
Neutraal
Type Auto: Z4 - G29

Re: Rechtsachter licht bonkend geluid op onregelmatige weg

Post by Bob64 »

Dank voor je bericht.

Het is inderdaad lastig zoeken maar misschien heeft iemand een gelijksoortige ervaring die mij zou kunnen helpen.
Anders wordt het zo'n zoekactie waar mss nogal wat uren en kosten in gaan zitten....
Post Reply

Return to “2018+ Z4 (G29)”