Even voorstellen: ik rijd sinds kort een e61 523i High Executive touring uit 2006 als youngtimer op de zaak. Individual interieur (zwart / grijs leer), zwarte hemel, CarPlay.
[ external image ]
Top ding, wel een niet-werkende achterklep bij aankoop door waarschijnlijk kapotte kabelbomen. De oude eigenaar had het over 1500 euro kosten, ik heb het zelf gemaakt met een febi bilstein setje voor links en rechts. En alles doet het nu weer (kosten 100 euro), en het was nodig ook:
[ external image ]
Verder is de bak gespoeld, Airco gevuld en krijgt hij binnenkort een grote beurt.
In het verleden veel verschillende autos gehad, waaronder 2 e30's:
Een 318i uit 1989 om mee te racen, met open uitlaat eronder
[ external image ]
En een e30 325i uit 1986 om deze te vervangen, maar die auto was veel te mooi om te strippen en heb ik doorverkocht.
[ external image ]
Als laatste, ooit tijdens een verbouwing/verhuizing een station nodig gehad (ik had een MX-5) en deze tijdelijk gekocht, een 316i touring met bijna 300K op de teller. Niet vooruit te branden, wel praktisch.
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hallo!
Moderator: Moderator Team