hoe verander je het pilletje van de afstandbediening aan de sleutel????en moet dit rap gebeuren zo dat ik niet men sleutels zou moeten laten programeren?? iemand idee dat dit het zou zijn??
Men deuren gaan moeilijk opslot met de centrale afstandbediening of wel moet ik paar keer proberen en heel goed mikken naar de ontvanger maar nu doet die het bijna niet meer en dit met de 2sleutels...
???
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
pilletjes afstandbediening
Moderator: Moderator Team
-
ko3i
is het een orginele sleutel met zender? of een later ingebouwd alarm? Bij de meeste later ingebouwde zenders kan je de batterijen zo vervangen. De code is namelijk geprogrameert en vervalt niet snel dat ik weet. ik heb mijn afstandbediening bijna 2 jaar zonder baterij gehad, nieuwe batterij erin en hij deed het weer.
-
ko3i
-
angelo
-
ko3i
-
angelo