BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

grootnavigatiescherm (e39)

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
mickel
1e Versnelling

grootnavigatiescherm (e39)

Post by mickel »

hoi bmw freaks

ik had een vraagje ik heb een grootbeeldnavigatiescherm in me auto met tv en navigatie.
nu wilde ik dat ik ook dvd kan kijken op dat scherm wat moet ik hier voor aanschaffen???

mvg mickel

Warlord
1e Versnelling

Post by Warlord »

kijken of je scherm een input heeft zoals composite ( gele stekker ) en als hij dat heeft. een externe losse dvd speler of eentje in autoradio formaat heeft. Dus die kan je dan gewoon in je slee stoppen van je radio.

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

Of in handschoenkastje wegwerken aangezien de dubbel DIN radio slede in gebruik is door het navischerm.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

Topic Author
mickel
1e Versnelling

Post by mickel »

jah oke dat weet ik wel maar weet iemand of er echt een input zit op zoeen breedbeeldscherm.
volgens mij moet het ook kunnen via je navigatie maar dan moet je een andere videokaart erin stoppen.

mvg mickel

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

Voor BMW weet ik het niet echt. De navi unit in mijn Audi is idd voorzien van een composite aansluiting. Videokaart moet je m.i. niet vervangen.Het kan wel zijn dat je een video-tuner nodig hebt. Di een soort box waar meerdere video ingangen op zijn.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Locked

Return to “Archief”