BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 523i 1996: vraag over autotelefoon

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
rippance

BMW 523i 1996: vraag over autotelefoon

Post by rippance »

Beste iedereen,

In de 523i 1996 zit een autotelefoon in de middenconsole. Heeft iemand een idee op welke standaard deze gebaseerd is? (Bijv: GSM900, GSM1800?)

Alvast bedankt!

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

Heb een vermoeden dat het nog een 900 Mhz exemplaar zal zijn.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

Topic Author
rippance

Post by rippance »

Dat houd dus in dat ik een KPN/Vodafone sim kaartje moet halen, moet ik dan speciaal vragen om een 900mhz variant?

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

Lijkt me niet nodig, normaal zouden die kaarten zowel op de 900 Mhz band als de 1800 Mhz band moeten werken.
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

Topic Author
rippance

Post by rippance »

desmett wrote:Lijkt me niet nodig, normaal zouden die kaarten zowel op de 900 Mhz band als de 1800 Mhz band moeten werken.
Hartstikke bedankt voor de goede hulp :)

eric-328
2e Versnelling
Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT

Post by eric-328 »

@rippance; Haal je wel even snel die V6!!!! uit je signature. Het is namelijk een R6!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:
Fun is not a straight line

Topic Author
rippance

Post by rippance »

eric-328 wrote:@rippance; Haal je wel even snel die V6!!!! uit je signature. Het is namelijk een R6!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:
wooesh :O
een R6? Ik ken alleen maar V6 =P

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

Hangt er een beetje vanaf welke taal je gebruikt: het is idd wel een 6 in lijn en geen V6. BMW heeft voor de 6 cylinders nooit een V opstelling gebruikt.
Duits: 6 in reihe (R6)
Engels: 6 in line (I6)

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

nja afhankelijk van de taal.....

in de autowereld word voor een 6-in-lijn vooral R6 gebruikt en eigenlijk (bijna) nooit I6......

mja...

1 ding blijft in iedere taal utzelfde....

BMW
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

eric-328 wrote:@rippance; Haal je wel even snel die V6!!!! uit je signature. Het is namelijk een R6!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:
Die fout maak ik ook nog wel eens, zeg ik per ongeluk v6 uit gewoonte. Maar de meeste mensen denk dat de v voor cilinders staat. Zo heb ik een advertentie op marktplaats al vaker v4 gezien. :lol: of zelfs v24 ipv 24v..

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

V4? Kan toch als die advertentie een Lancia Fulvia betrof.

Topic Author
rippance

Post by rippance »

Ik heb er nu een SIM-kaart van Vodafone in zitten, nu krijg ik echter "Check kaart". Wat nu?

EDIT: Het werkt wel als ik em in de kofferbak in de 'echte telefoon' stop :D

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

Heb je soms geprobeerd om de kaart in de speelgoed telefoon van de kleine te stoppen? :wink: :lol:

Topic Author
serge

Post by serge »

hoi ik ben nieuw hier,en ik heb gelijk 2 vragen.ik heb zelf sinds 4 dagen een 523i uit 1996,en ik zit eigenlijk met het probleem dat als ik een vodafone kaartje in de telefoon steekt hij steeds aangeeft check kaart?.en mijn 2 vraag is,er rammelt iets in de buurt van mijn fan,ik dacht eerst dat het et motorblok is,maar het lijkt meer of er een schoepje iets raakt,of mischien een lagertje?
Post Reply

Return to “Algemeen”