BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

eigenaar van mijn 1e bmw

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
serge

eigenaar van mijn 1e bmw

Post by serge »

vraagje over:bmw 523i.de autotelefoon geeft steeds checkkaart aan,het kaartje is nieuw en is van vodafone.en er rammelt iets in de buurt van mijn fan,iemand enig idee?lager of een schoepje?

Topic Author
robert525

Re: eigenaar van mijn 1e bmw

Post by robert525 »

serge wrote:vraagje over:bmw 523i.de autotelefoon geeft steeds checkkaart aan,het kaartje is nieuw en is van vodafone.en er rammelt iets in de buurt van mijn fan,iemand enig idee?lager of een schoepje?
Heb je de kaart in de telefoon zelf zitten, of heb je em al in de kofferbakmodule, want hij hoort in de kofferbak, de telefoon zelf leest de kaarten van nu niet meer.

Topic Author
serge

Post by serge »

ik had hem geprobeerd in de telefoon,maar als leek zijnde,waar zit de telefoon module???

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

lijkt mij een iets vaker voorkomend probleem... dat met die telefoon

iemand al bij bmw dealer geweest om te kijken welke provider hun aanraden

kan natuurlijk ook zijn dat je auto telefoon gelocked is en dus je vodafone kaartje niet slikt.....
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

Topic Author
serge

Post by serge »

bij de bmw dealer zijden ze dat alleen kpn zou werken,omdat het al een ouder model telefoon is.maar ze zeiden wel dat ik het in de cardreader kan proberen,nou moet ik alleen nog uit zien te vinden hoe ziet dat ding eruit,en waarin de koffferbak zit ie.

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

okeeij...

nou is natuurlijk de vraag waarom je een vodafone kaartje haalt als de dealer zegt dat alleen kpn werkt...

Ya Know.....
It Is What It Is

Locked

Return to “Archief”