BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
eigenaar van mijn 1e bmw
Moderator: Moderator Team
-
serge
eigenaar van mijn 1e bmw
vraagje over:bmw 523i.de autotelefoon geeft steeds checkkaart aan,het kaartje is nieuw en is van vodafone.en er rammelt iets in de buurt van mijn fan,iemand enig idee?lager of een schoepje?
-
robert525
Re: eigenaar van mijn 1e bmw
Heb je de kaart in de telefoon zelf zitten, of heb je em al in de kofferbakmodule, want hij hoort in de kofferbak, de telefoon zelf leest de kaarten van nu niet meer.serge wrote:vraagje over:bmw 523i.de autotelefoon geeft steeds checkkaart aan,het kaartje is nieuw en is van vodafone.en er rammelt iets in de buurt van mijn fan,iemand enig idee?lager of een schoepje?
lijkt mij een iets vaker voorkomend probleem... dat met die telefoon
iemand al bij bmw dealer geweest om te kijken welke provider hun aanraden
kan natuurlijk ook zijn dat je auto telefoon gelocked is en dus je vodafone kaartje niet slikt.....
iemand al bij bmw dealer geweest om te kijken welke provider hun aanraden
kan natuurlijk ook zijn dat je auto telefoon gelocked is en dus je vodafone kaartje niet slikt.....
===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
-
serge