BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Geluid staat te hard!

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
tijn

Geluid staat te hard!

Post by tijn »

Na lang puzzelen is nu eindelijk de radio goed aangesloten alleen nu het volgende probleem: als ik het contact aanzet gaat het volume steeds veels te hard aan, is dit in te stellen met een memorie oid????

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Normaal wel, mischien is de constante plus niet goed aangesloten waardoor hij de radio reset telkens als je de auto aan/uit zet.

Ik heb dit ook eens gehad, de cd begon dan telkens weer van voren af aan te spelen. Zo heb ik het begin van de cd al 100x gehoord en het einde mischien pas 3 of 4x . :lol:

Topic Author
HUS

Post by HUS »

bimmer wrote:Normaal wel, mischien is de constante plus niet goed aangesloten waardoor hij de radio reset telkens als je de auto aan/uit zet.

Ik heb dit ook eens gehad, de cd begon dan telkens weer van voren af aan te spelen. Zo heb ik het begin van de cd al 100x gehoord en het einde mischien pas 3 of 4x . :lol:
je zal het begin maar goed vinden :lol:

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

kan natuurlijk ook zijn dat je het basisvolume veels te hoog hebt staan...

maar als je hem aanzet zou hij terug moeten springen op het volume naar waarbij hij is uitgezet.
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

Topic Author
tijn

Post by tijn »

hij springt niet terug op het start volume
Dat is juist het probleem

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

Als hij steeds reset dan is je constante en geschakelde + verwisseld

Dat zou ook inhouden dat hij geen zenders onthoud

Als dit niet het geval is is de ingestelde volume als basis hoger als de gebruikte volume

Klinkt heel vreemd allemaal

Ik vertrouw de radio niet echt

En heb er VELEN in me handen gehad
(is me hobby)

Welk merk en type is het?

Dan kijk ik of ik het 1 en ander kan opzoeken

Mike
There's no place like the carseat...!!!

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

idd daarom kwam ik dus ook met het basisvolume ( welke overgings volledig instelbaar is )

want anders zou hij alles incl radio zenders + waar hij gebleven was met de cd vergeten op het moment dat je auto van contact af gaat ( en dan kan je de radio op dat moment niet meer aanzetten )

Ya Know.....
It Is What It Is

Locked

Return to “Archief”