ik denk er over om mijn 528i te verfraaien met m uitlaat eind stukken in de m achterbumper heeft iemand hier ervaring mee 
hoe dit de doen 
gr sander
			
			
									
						
										
						BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
	- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
m5 uitlaat eindstuk
Moderator: Moderator Team
- 
				robert525
 
Re: m5 uitlaat eindstuk
Daar denk ik zelf dus ook aan,sandere39 wrote:ik denk er over om mijn 528i te verfraaien met m uitlaat eind stukken in de m achterbumper heeft iemand hier ervaring mee
hoe dit de doen
gr sander
ben eerst op zoek naar een m5 achterbumper..
dan moet je zorgen dat je je reservewiel behuizing wijzigd, want daar
moet namelijk de 2e demper komen.
Hoe daar aan te komen is, moet ik zelf nog uitzoeken..
Wie verzorg jou die uitlaatstukken by the way ?
hey jongens
ik heb mijn m5 zaterdag op de brug gehad en mijn uitlaat(orgineel) is van voor tot achter 1 stuk.
ik denk dat deze uitlaten vrij prijzig zijn omdat het 1 stuk is.
en dat verhaal van dat reservewiel klopt ook wel want bij mijn m5 is geen reservewiel bijgeleverd omdat er geen plaats is voor in de kofferbak
mvg mickel
			
			
									
						
										
						ik heb mijn m5 zaterdag op de brug gehad en mijn uitlaat(orgineel) is van voor tot achter 1 stuk.
ik denk dat deze uitlaten vrij prijzig zijn omdat het 1 stuk is.
en dat verhaal van dat reservewiel klopt ook wel want bij mijn m5 is geen reservewiel bijgeleverd omdat er geen plaats is voor in de kofferbak
mvg mickel
Origineel zijn ze vaak in 3 stukken(Spruitstuk, tussenpijp met CAT, eindpijp) van voor naar achter. Ook al is het 1 deel, je kan bij de dealer meestal losse stukken krijgen. Dan slijp je hem op een bepalad punt af en kun je er een nieuw stuk met een soort hoes omheen duwen en vastklemmen.mickel wrote:hey jongens
ik heb mijn m5 zaterdag op de brug gehad en mijn uitlaat(orgineel) is van voor tot achter 1 stuk.
ik denk dat deze uitlaten vrij prijzig zijn omdat het 1 stuk is.
en dat verhaal van dat reservewiel klopt ook wel want bij mijn m5 is geen reservewiel bijgeleverd omdat er geen plaats is voor in de kofferbak
mvg mickel
- 
				robert525
 
Dat gaat toch niet lijkensandere39 wrote:ik ben niet van plan om er een 2e demper bij te zetten hoor
ik denk aan een aftakking achter de laatste demper naar rechts achter
bij een echte m zit de akkubak op een andere manier geplaatst zodat er ruimte is voor de demper
gr sander
 
 Dan zie je direct dat het zo'n soort van golf/civic ombouw is.
t Ãs wel een bmw hé
 
 Maar nog even de vraag, heb je er nu een M5 achterbumper opzitten?
- 
				Hylke
 
Hoi, 
Ik wil wil ook een tweede demper en zat te denken om de middendemper recht ook open te maken en dan een buis door te trekken naar achter. Weet iemand of je die middendemper recht open kunt maken en of je dan gewoon een buis aan kan sluiten?
Tweede optie is om de middendemper te verwijderen maar weet iemand misschien wat er dan met het geluid gebeurt en het vermogen?
Alvast bedankt voor jullie Hulp!
Mvg Hylke
			
			
									
						
										
						Ik wil wil ook een tweede demper en zat te denken om de middendemper recht ook open te maken en dan een buis door te trekken naar achter. Weet iemand of je die middendemper recht open kunt maken en of je dan gewoon een buis aan kan sluiten?
Tweede optie is om de middendemper te verwijderen maar weet iemand misschien wat er dan met het geluid gebeurt en het vermogen?
Alvast bedankt voor jullie Hulp!
Mvg Hylke
