BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Console E36
Moderator: Moderator Team
Console E36
Ik wou mijn console accentueren van een titan kleurtje
eigenlijk net zoiets als in de e46 maar dan natuurlijk op iets andere plekken, zoals in een e36 mogelijk is.
zijn die bij de dealer te verkrijgen of bij een of andere tuning shop of moet ik met folie gaan werken of de spullen laten spuiten ?
iemand enig idee / ervaringen hiermee
dus ook met spuiten en/of folie en de gevolgen ervan.
wat is het beste om te doen ?
spuiten of folie ?
eigenlijk net zoiets als in de e46 maar dan natuurlijk op iets andere plekken, zoals in een e36 mogelijk is.
zijn die bij de dealer te verkrijgen of bij een of andere tuning shop of moet ik met folie gaan werken of de spullen laten spuiten ?
iemand enig idee / ervaringen hiermee
dus ook met spuiten en/of folie en de gevolgen ervan.
wat is het beste om te doen ?
spuiten of folie ?
===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
-
D@vid Z3
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Ik ken een paar jongens die de console ook gespoten hebben, en dat oogt veel beter als folie. Dus absoluut spuiten die hap.
Een goede spuiter weet hoe hij kunstof moet spuiten, je kunt het ook zelf proberen door op de sloop een console te halen en het daarop uit te proberen. Als je veel geduld hebt en flink gaat ontvetten, schuren en daarna kunstofprimer erop spuit. Dan moet het spuitwerk mooi glad worden.
Een goede spuiter weet hoe hij kunstof moet spuiten, je kunt het ook zelf proberen door op de sloop een console te halen en het daarop uit te proberen. Als je veel geduld hebt en flink gaat ontvetten, schuren en daarna kunstofprimer erop spuit. Dan moet het spuitwerk mooi glad worden.
oke wordt dus spuiten en idd eerst een oefenen met een console van de sloop, want wil het het liefste zelf doen ( niet financieel gezien, maar is leuker als je het zelf doet vind ik )
nu de volgende vraag !
welke delen zal ik wel en niet spuiten ?
gaat om een e36 sedan console.
kleur wordt titan en me radio mp3 speler is al in die kleur
nu de volgende vraag !
welke delen zal ik wel en niet spuiten ?
gaat om een e36 sedan console.
kleur wordt titan en me radio mp3 speler is al in die kleur
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
-
FER ZX9-R