BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
project arnoldE36 : Nieuwe Update Alpina velgen.
Moderators: Moderator Team, Service Team
project arnoldE36 : Nieuwe Update Alpina velgen.
Heb het inmiddels al een tijdje eronder maar... moest het steets nog een keertje poste ......
Het begon allemaal toen ik met toeval een orgineel M3 bumper setje kon kopen en dit is het resultaat :
Voor:
[ external image ]
En toen begon het :
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
En had nog een paar krasen op de auto die zaten er al op toen ik hem kocht gelijk maar laten mee spuiten
[ external image ]
[ external image ]
En veder heb ik hem nog verlaagt aan de voorkant met weitec veren en moest de difussor nog pas maken voor me (af)neembare trekhaak.
[ external image ]
[ external image ]
En dit is het resultaat hij is nog niet helemaal klaar moet alleen nog van die langere kokers van de remkoeling monteren en nog een onderlipje die inmiddels al thuis liggen.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
En veder heb ik inmiddels me velgen verkocht (17 inch m3 ) en krijg nou als het goed is van de week deze koya inox 3 (18 inch)
[ external image ]
Dit was het weer even groetjes arnold.
Het begon allemaal toen ik met toeval een orgineel M3 bumper setje kon kopen en dit is het resultaat :
Voor:
[ external image ]
En toen begon het :
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
En had nog een paar krasen op de auto die zaten er al op toen ik hem kocht gelijk maar laten mee spuiten
[ external image ]
[ external image ]
En veder heb ik hem nog verlaagt aan de voorkant met weitec veren en moest de difussor nog pas maken voor me (af)neembare trekhaak.
[ external image ]
[ external image ]
En dit is het resultaat hij is nog niet helemaal klaar moet alleen nog van die langere kokers van de remkoeling monteren en nog een onderlipje die inmiddels al thuis liggen.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
En veder heb ik inmiddels me velgen verkocht (17 inch m3 ) en krijg nou als het goed is van de week deze koya inox 3 (18 inch)
[ external image ]
Dit was het weer even groetjes arnold.
Last edited by arnoldE36 on 23 Jul 2007 11:00, edited 2 times in total.
-
- 2e Versnelling
-
- 1e Versnelling
kwijl kwijl
wat een mooie wagen.
ik wil ook dat type 17"m3 velgen onder mijn e36 sedan leggen.
kun je me er wat meer over vertellen,
wat is de reden dat je ze wegdoet, wat is het rij comfort. watvoor type banden had je, imitatie of orginele?
alvast bedankt voor je antwoorden.
robinadriaensen@hotmail.com
wat een mooie wagen.
wat is de reden dat je ze wegdoet, wat is het rij comfort. watvoor type banden had je, imitatie of orginele?
Groeten Robin
[ external image ]
Stel je even voor: Mijn eerste BMW, E36 sedan
Eerste project: Robin's E36 Sedan Project
Audio Showcase: BMW Project Primeiro
[ external image ]
Stel je even voor: Mijn eerste BMW, E36 sedan
Eerste project: Robin's E36 Sedan Project
Audio Showcase: BMW Project Primeiro
Nou ik had dat setje al zo`n 2 jaar en wou graag iets nieuws hebben en een maatje groter heb nu 18 inch en die 17 inch m3 velgen waren imitatie wielen reden veder goed (mits goed uitgebalanceerd) en ik had er rondom 215/45/17 banden op lichen van het merk goodyear type: angel F1 en rijcomfort was gewoon goed normaal zeg maar.Robinadriaensen wrote:kwijl kwijl
wat een mooie wagen.
Heb gisteren me nieuwe velgen gemonteerd hier een paar foto`s van het zijn trouwens 18 inch koya gtr velgen met banden 225/40/18 .
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Nieuwe Update !
Omdat ik over mijn koya`s niet tevreden was heb ik ze inmiddels al een tijdje tekoop staan en ik heb nu andere velgen gekocht het gaat om Alpina velgen 18 inch voor 8j en achter 8,5j het zijn wel orgineele velgen waar ik voor een mooi prijsje aan kon komen.
Foto`s
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Ik ben er zelf zeer tevreden over

Omdat ik over mijn koya`s niet tevreden was heb ik ze inmiddels al een tijdje tekoop staan en ik heb nu andere velgen gekocht het gaat om Alpina velgen 18 inch voor 8j en achter 8,5j het zijn wel orgineele velgen waar ik voor een mooi prijsje aan kon komen.
Foto`s
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Ik ben er zelf zeer tevreden over