bimmer wrote:
Met de alu kop bij bmw vind ik het persoonlijk ook niet verstandig om gas te rijden, op gas moet je koken.
Ik zou zelf eerder voor een diesel gaan, die zijn gebouwd om km te vreten.
En diesel is voor een boot
Oeh, maar ik schrik hier eiglijk best van dat jullie toch best negatief zijn over een BMW op gas, maar nu komen, zoals jullie wel gewend zijn de volgende vragen:
Wlke auto's hebben tegenwoordig geen alu koppen meer? Ik dacht dat dat standaard was
Hoeveel herrie maakt een diesel uit 1997/1998? Hoor je veel motorlawaai als je in de auto zit? Mn schoonouders hebben een X5 diesel uit 2004 en die is zo ongeveer net zo stil als de benzine E46 uit 1999 van mn pa, maar mn vriend hoorde laatst een nieuwe polo diesel en dat maakte heel veel herrie. Nu hebben/hadden wij een Kangoo en die maakt een hoop lawaai, en nu stond er laatst een 106 diesel voor de flat, en toen dacht ik dat mn vriend thuis kwam, dat was net een tractor!

Nooit geweten dat zon klein autotje zoveel herrie kon maken!
Wat kan een BMW diesel gemiddeld rijden aan km? (totaal tot het blok op is?)
Wat voor kosten komen vaak terug met een diesel?
Is het normaal dat ik tot nu toe 1 sedan diesel heb gevonden en dat de rest allemaal compacts en tourings zijn?
Wat zijn de extra's op een Executive?
Wat voor prijs is acceptabel voor een 3 serie diesel van rond 1997? met rond de 2 ton op de teller?
Ik zag een mooie 325tds op MP staan, staat geen kmstand bij, maar doordat deze auto toch best een flinke motorinhoud heeft, zou die dan ook een flinke borrel lusten? En zou zon 325 niet volledig afgetrapt zijn? Het geluid van een 325I is in ieder geval helemaal geweldig
Welke kleuren zijn metalic, brandweer rood en zwart hoorde ik niet, maar de rest?
Hoe is over het algemeen de lak van een wat oudere BMW? En hoe houd het interieur zich na een x aantal km? Is er vanaf de buitenkant van het blok iets te zien dat duid op een hoge km stand? (jullie zullen nu wel in een deuk liggen) Ik weet dat de cilinders aan de binnenkant zitten, ik heb zelf een motor dus ik weet een klein beetje hoe alles in elkaar steekt, en ik wil ook bijleren hoor

Maar ik bedoel met name aan vervangingsonderdelen enzo.
Ik zag een mooie BMW, van een oud kereltje geweest, met een nieuwe motor. Dit klinkt heel aantrekkelijk, maar hoe aantrekkelijk is het eigelijk als er een nieuwe motor in is gezet?
Ik denk dat ik weer even uit gevraagd ben.
Alvas heel erg bedankt dat jullie me zo helpen! Echt een geweldig leuk forum waar veel staat!
Liefs
Maris