BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Mijn voorstel topic + mijn 320D ''High'' Executive

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Nino
Neutraal

Mijn voorstel topic + mijn 320D ''High'' Executive

Post by Nino »

Ik ben Nino, kom uit de randstad heb deze site via google gevonden

Heb zelf een bmw 320d exucutive (full optioned) ben 2e eigenaar hij is uit het jaar 2000. Dit is overigens meteen me 1e auto

Hiernaast werk ik fulltime en ben ik deeltijd HBO student

Heb lang getwijfeld tussen een E36 cabrio of een E46 (uiteraard had ik nog liever een E46 cabrio maargoed ben nog niet zo lang op de arbeidsmarkt en nog student ernaast. Mag blij zijn dat ik deze E46 bij elkaar heb mogen sparen) Het is dus uiteindelijk toch een E46 geworden omdat toch een mooie kon vinden die aardig full optioned was

Hier wat foto's van me 4wieler

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Wat foto's van me Gewassen BMW :) (+ niet scherpe intereur foto's, jammer dan :P )

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Ben ook blij dat ik meteen in zo een bak mag rijden, heb er veel bekijks mee :) (tegelijk ook roddelende mensen en haters hier in dorp maargoed ook dat blijf je houden)

Opties & accessoires

ABS, airconditioning, alarmsysteem (alarm klasse III), boordcomputer, buitentemp. meter, bumpers in carrosseriekleur, Orginele BMW 6 CD wisselaar, centr.vergrendeling, centr. deurvergrendeling afst.bed., cruise control, deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor, elektr. buitenspiegels, , getint glas, metallic lak, mistlampen, regensensor, sportstoelen, startonderbreker, stuurbekrachtiging, stuur hoogte verstelb., traction control, afneembare trekhaak, zij-airbags, Volledig Lederen Sportintereur met houtinleg, lichtmetalen velgen 16 INCH , lederen stuur en pook ,Orgineel BMW grootbeeld navigatie , afneembare trekhaak, Orginele BMW autotelefoon, multie functioneel stuur , voorstoelen en stuur in hoogte verstelbaar , Xenon verlichting/verstralers met koplamp sproeiers, sport onderstel , middenarm steun , spiegels in kleur , wit knipperlicht pakket enz enz

Alles is orgineel vanuit fabriek behalve de witte knipperlichten maar die zaten er wel al op toen ik hem kocht. die heeft de 1e eigenaar er erop laten zetten (alles OEM owned)

Mogelijke toekomst plannen:
- 18 inch M6 velgen (replica's) (tenzij iemand een betere suggestie heeft)
- Angel Eyes/alleen de ringen (hoor alleen veel doorbrand verhalen)
- En led achterlichten (Ci stylo)

Heb alleen op het moment wat gezeik met me navi/audio systeem mischien dat jullie me ermee kunnen helpen:
http://www.bmwforum.nl/bmwforum/viewtop ... =8810#8810

Noxious Inc.
Neutraal
Type Auto: E30 316i

Post by Noxious Inc. »

Mooie Beamer... veel kilometer plezier ermee... 8)
Best engineering is German engineering

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Welkom op het forum en mooie auto.

Als je angel-eyes wilt, dan kan ik ze je van Hella aanbevelen. Deze zijn kwalitatief erg goed. Doorbranden heb ik bij Hella tot op heden nog niet meegemaakt. (heb zelf een tuningshop gehad)

Ik kan zelfs iemand die er al ruim 4 jaar dag en nacht mee rond rijdt zonder problemen.

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

nice wheels

en welkom op ons forum :)

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

Welcome !!!

Nice ride
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================