BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

GODVER )((&()*)$##% Mij WEER !!!

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Topic Author
Mikey
3e Versnelling

GODVER )((&()*)$##% Mij WEER !!!

Post by Mikey »

Jha hoor niet te filmen....

Sta ik een paar uur geleden heel leuk te kijken hoe mijn meisje haar vwo diploma kreeg ( zij 19 k 21 :wink: )

Dus we lope na de bimmer komen we daar aan.... Bijde m3 spiegels met grof geweld eraf getrapt.
helemaal afgebroken
heb net dus een kleine 2 uurtjes aan me auto te liggen klooien om dan de oude spiegels erop te zetten maar daar heb k weer andere schroeven voor nodig.

wat ben ik toch pissig om zoiets...

Moet je mij hebben kom dan ook naar mij en niet na me auto of meisje of watever....

En als dit baldadigheid is.... laat me eens baldadigheid op jouw uitoefen niet !!!! ??

ik kan hier zo pissed van worden en heb hier ook totaal geen woorden voor iemand die zoiets doet.....
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Doodziek wordt je altijd van zulke acties :(

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Jammer, zijn gewoon jaloerse kereltjes die zelf geen auto kunnen kopen. Gunnen dat anderen ook niet.

Ik heb eens gedacht om in de spiegel een stuk steigerpijp te verwerken en aan het chassis vast lassen. Kun je nooit meer je spiegel verliezen en als iemand hem eraf probeerd te trappen dan doet hij zich vast en zeker pijn. :twisted:

Iig gefeli met diploma van je vriendin.

Topic Author
Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

Dankjwel :)

nja... nu zitten me oude standaard spiegels er weer op :(

toch een stuk minder mooi....

En je krijgt nu toch echt geen zin meer om m3 spiegels aan te schaffen en ze erop te zetten...

aan de andere kant vind ik ze zoveel mooier uitzien dat ik gewoon niet lang wil wachten me ze erop te zetten.... :?

Nouja een leukere optie zou dan zijn om een mal te maken van je spiegel, en dan de spiegel na te maken uit staal en die aan je auto te lassen dat doet pas pijn en die verlies je dan ook echt nooit meer....
aan de andere kant.... waarom zou je dat eigenlijk moeten doen... het zou zo moeten zijn dat je spiegels er niet af worden getrapt !!!!

Ya Know.....
It Is What It Is

joker
Neutraal

Post by joker »

wat een ontzettende klootzakken, eigenlijk zou je iets met een berenklem of zo moeten.. laat ook maar

echt triest!!!

arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

Zulke mensen gelijk ophangen aan de hoogst boom :evil:

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

hun oren eraf schoppen ( weten ze een beetje hoe het voelt :P )

Lee
1e Versnelling

Post by Lee »

webmaster wrote:hun oren eraf schoppen ( weten ze een beetje hoe het voelt :P )
Dat lijkt me idd. een gepaste straf! :-D

Wel balen man! :(

compuonline
1e Versnelling

Post by compuonline »

Ik woon zelf in leiden en op men probe had ik mooie spiegels geplaats die auto om hoog gaan waren er ook af getrapt en men raam beschadigt omdat probe geen raam ondersteuning heeft aan de boven kant van het raam.

En bij men mondeo station waren ze erook af gesloopt gebeurt bij mij in de straat enorm vaak !

Maar er zijn genoeg mensen die zo`n ventje van ze`n fiets af trapt en hem even wat bij leert het is puur aso gedrag !
BMW - E39

In Search of Angel Eyes

Topic Author
Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

nja had k ut m zien doen had k m in de kofferbak gedumpt en had k m wel ooit es eruit gehaald....

mja...

Ya Know.....
It Is What It Is

TvH
Neutraal

Post by TvH »

Hey Mikey.

Echt MOORDNEIGINGEN krijg je hier van. Het is eigenlijk maar goed (helemaal niet bevredigend) dat je het niet gezien hebt.. ik denk niet dat ik voor de gevolgen in had kunnen staan.
Sterkte dude en gefeliciteerd met het diploma van je vrouwtje.
8)

bmw_f16
1e Versnelling

Re: GODVER )((&()*)$##% Mij WEER !!!

Post by bmw_f16 »

Mikey wrote:Jha hoor niet te filmen....

Sta ik een paar uur geleden heel leuk te kijken hoe mijn meisje haar vwo diploma kreeg ( zij 19 k 21 :wink: )

Dus we lope na de bimmer komen we daar aan.... Bijde m3 spiegels met grof geweld eraf getrapt.
helemaal afgebroken
heb net dus een kleine 2 uurtjes aan me auto te liggen klooien om dan de oude spiegels erop te zetten maar daar heb k weer andere schroeven voor nodig.

wat ben ik toch pissig om zoiets...

Moet je mij hebben kom dan ook naar mij en niet na me auto of meisje of watever....

En als dit baldadigheid is.... laat me eens baldadigheid op jouw uitoefen niet !!!! ??

ik kan hier zo pissed van worden en heb hier ook totaal geen woorden voor iemand die zoiets doet.....
je tekst is wel oud maar reageer ff tog :lol:

Het zelfde is mij 2x overkomen, Egt een klote gevoel, 1e keer was van m'n audi a6 2.5 TDI had er toen de orginele rs6 spiegels van gekocht heeft me 800 euro armer gemaakt, waarvan ik niet eens heb van kunnen genieten met mijn nieuwe akuza siege black chrome velgen die ik tegelijkertijd heb gekocht.Njah, het was een mooi zonnig weertje, dus dacht, laat mn auditje maar eens blingen kom het deur uitgelopen en zie een paar kabels hangen, weg waren de spiegels en de adapters gelijk ook mee er afgetrapt. 2e was met de 5 sierie die ik nog heb.Was aan't shoppen met mn vriendin komk trg gelopen naar het parkeer garage en zie dat er 1tje hangt, gelukkig was de andere nog intact daar was ik blij mee. :roll:
bmw rijder met een straaljager sound enigste in NL!!

Topic Author
Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

tis idd altijd rot als zoiets gebeurd :(

ikzelf heb er gewoon mijn standaard spiegels weer terug op gezet.

Ya Know.....
It Is What It Is

DeepBass909
1e Versnelling

Post by DeepBass909 »

Mijn M3 spiegels zitten gelukkig nog altijd op m'n Compact, en hij staat eigenlijk altijd wel zo geparkeerd dat je er niet makkelijk spiegels vanaf trapt (eigenlijk nooit parallel geparkeerd). Maar volgens mij is hij bij een vorige eigenaar hier ook een keer slachtoffer van geweest, want de linker spiegel zit gelijmd ipv geklikt en er zit een kleine beschadiging op...

Lui die dat doen, mogen wat mij betreft 100% uit eigen zak de schade betalen, ook al kost het ze 10 jaar zakgeld. Laat ze maar voelen wat ze veroorzaken met hun "grapjes"... Ze hebben gewoon af te blijven van andermans eigendommen!

^ joshua ^
1e Versnelling

Re: GODVER )((&()*)$##% Mij WEER !!!

Post by ^ joshua ^ »

ondanks de oude teks tog ff reagere (A) .

Het is nie alleent spiegels hoor kwam laatst beneden op de rvoege zondag morge :P .
ware bij de overburen de ruitewissers helemaal verbogen :S .
ze moete die gaste die dat doen gewoon is verbuige (A)
aangenaam kennis te make
Post Reply

Return to “Off-Topic”