BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
foto
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
foto
maar hoe doe ik dat dan
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Ik zie dat je imageshack gebruikt hebt, als ik me niet vergis geeft deze je automatisch een link voor avatar, deze is dan maar een fractie van de werkelijke grote. (ik dacht iets van thumb(nail) staat erbij)
Je avatar moet je iig aanpassen, anders krijg je maar weinig respons op je posts. Ivm lange laadtijd.
Tip als je de foto wilt verkleinen kan dat ook met paint, je opent de foto in paint, kiest voor uitrekken/hellen en dan 10 of 15 % kiezen dan zit je mischien op de goede grote voor een avatar.
Je avatar moet je iig aanpassen, anders krijg je maar weinig respons op je posts. Ivm lange laadtijd.

Tip als je de foto wilt verkleinen kan dat ook met paint, je opent de foto in paint, kiest voor uitrekken/hellen en dan 10 of 15 % kiezen dan zit je mischien op de goede grote voor een avatar.