Hallo ik ben Kevin.
Ik heb een bmw 316i (staat tevens te koop)
Me pa heeft een 323i facelift model gekocht.
Ik wil een 320 kopen (een 6 cilinder is natuurlijk veeeel mooiiierrr 8), 3.25 krijg ik niet verzekert dus dat komt wel als ik 24 ben.)
In het dagelijkse leven ben ik automonteur in een universeel garage.
Maandag is me schooldag voor eerste monteur.
Tsjah hobbies; doe veel aan karten, en knap zundappie's op.
grtz
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Weer een lid...
Moderator: Moderator Team
Welkom,
Leuk dat je zundapps opknapt, heb ik altijd leuke brommers gevonden.
Het kost een paar cent, maar in principe kun je nog een ferrari op je naam laten zetten en verzekeren.
Ik weet niet welke maatschappijen dit allemaal doen, maar als je naar een onafhankelijk tussenpersoon gaat die kan je vast en zeker verder helpen.
Ik heb toen ik 18 was een GTI en 2x een GSI op naam gehad, toen ik 19 was een mb 300E 24v sport. Was wel erg duur omdat ik een risicogroep was maar werd vanzelf elk jaar dat ik schadevrij had gereden goedkoper.
Leuk dat je zundapps opknapt, heb ik altijd leuke brommers gevonden.
Het kost een paar cent, maar in principe kun je nog een ferrari op je naam laten zetten en verzekeren.

Ik weet niet welke maatschappijen dit allemaal doen, maar als je naar een onafhankelijk tussenpersoon gaat die kan je vast en zeker verder helpen.
Ik heb toen ik 18 was een GTI en 2x een GSI op naam gehad, toen ik 19 was een mb 300E 24v sport. Was wel erg duur omdat ik een risicogroep was maar werd vanzelf elk jaar dat ik schadevrij had gereden goedkoper.