BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Volledig elec. lederen interieur

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Mike
1e Versnelling
Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot

Volledig elec. lederen interieur

Post by Mike »

Ik kan een net lederen interieur kopen wat volledig electrisch is (en als het goed is ook verwarmd)

ik heb nu een stoffen interieur in mijn 320i Coupe, deze is ook verwarmd, er ligt echter nog een stekker onder beide stoelen? waar is deze voor?

en kan een elec. interieur zo geplaatst worden of moeten er dan aanpassingen worden gedaan...?

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

je zou die 2e stekker doorkunnen meten, misschien is die voor electrische stoelen ?

kijken of er een plus ( en eventueel min inzit hoewel de min ook van de massa af kan komen )

joker
Neutraal

Post by joker »

Die stekker is voor een sensor in de stoel, deze ziet of er iemand in de stoel zit dit ivb met de airbags. Als er niemand in je bijrijders stoel zit gaat die airbag ook niet af

alleen weet ik niet wat de stekker van de bestuurders stoel zou moeten zijn. bestuurder zit er bijna altijd wel in bij een crash dus...
Locked

Return to “Archief”