BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Iemand ervaring met deze auto / kenteken?

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

onhoud van een M versie valt altijd iets hoger uit de de gewone versie's de meeste onderdelen moeten namelijk gewoon op hetzelfde moment worden vervangen maar...

Van een M versie worden ook minder auto's gemaakt en alles is speciaal voor de M versie en dus zijn de onderdelen weer duurder !

Verder wel heel nettjes dat je ook nog eens echt volledig compleet onderhoudsboekje erbij hebt !!

de km stand moet geen probleem zijn, maar ook met onderhoudsboekje laat hem keuren voor je m koopt.

Dan weet je altijd waar je aan toe bent als je hem besluit te kopen en kan er misschien wel wat leuks van de prijs af :wink:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Topic Author
stamgast
Neutraal

Post by stamgast »

Ondertussen een andere 328 gevonden wat misschien interessant is!

Iemand ervaring met Grevelink auto's uit Coevorden????

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Zeker die 97 wat m3 is uitgevoerd. :wink:

Ken het autobedrijf niet. Zou bij zo'n bedrag wel even een dekra of anwb keuring uitvoeren. Liever 150/200 euro uitgeven voor wat zekerheid dan met een wrak opgescheept te zitten.

Topic Author
stamgast
Neutraal

Post by stamgast »

daar ben ik het helemaal mee eens! Vandaar ook mijn vragen hier of iemand de garage of de auto kent. Idd die 328 m3 uitgevoerde.

Zit wel historie bij etc, ook het boekje is ingevuld. Niemand kent de auto verder of de garage?

Topic Author
stamgast
Neutraal

Post by stamgast »

Nog een E46 gevonden bij SDK auto's in Opmeer, deze zaak biedt ook aan onder de naam Topgear Auto's. Ik las op internet wel iets erover maar heeft iemand van jullie er ook ervaring mee???

Topic Author
stamgast
Neutraal

Post by stamgast »

Een nieuwe E36 328i gevonden!! Het lijkt me zeer zeker wat, bij garage Joosen.. op autoweek zijn er alleen (2) positieve reacties. Jullie ervaring met dit bedrijf? Is in de gemeente Baarle Nassau (bij Breda en Tilburg).

Ik hoor het graag!!!
Post Reply

Return to “Algemeen”