BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
klapperen tijdens optrekken 325i
Moderator: Moderator Team
-
martijnvos
- Neutraal
- Type Auto: e36 325i coupe automaat 1992
Re: klapperen tijdens optrekken 325i
Probleem niet opgelost ze willen er niet onder kijken tijdens een roller test.jonasv wrote:en?
-
DannysedanE36
- 1e Versnelling
- Type Auto: E28 E34Touring, E36
Hi Martijn. Heb je nog verder gezocht naar de oorzaak van het geklapper. Je hebt heel veel vervangen. Bij het teruglezen heb ik niet kunnen vinden of je de kruiskoppelingen hebt gecontroleerd. Is dat nog een poging waard? Zou het een oplossing zijn de hele aandrijfas uit te wisselen met een gebruikte om te testen of het in het 'geheel daarvan' zit? Groeten, Danny
Ik had laatst hetzelfde werd steeds erger en dacht eerst dat het in mijn bak zat aangezien er een nieuwere E46 bak onder was gekomen.
Na hem op stempels gezet te hebben op de brug en een iemand op het gaspedaal kwamen wij erachter dat het heel simpel een losgetrild aslager was.
vanaf je bak naar je diff word je aandrijfas een keer onderbroken om hem te ondersteunen doormiddel van een lager.
De assen zitten doormiddel van splines in elkaar, dus het is dezelfde as maar toch niet helemaal.
Deze zit trouwens onder je hitte schild.
Ik hoop voor je dat dit het is. zou jammer zijn van al je uitgegeven geld.
Na hem op stempels gezet te hebben op de brug en een iemand op het gaspedaal kwamen wij erachter dat het heel simpel een losgetrild aslager was.
vanaf je bak naar je diff word je aandrijfas een keer onderbroken om hem te ondersteunen doormiddel van een lager.
De assen zitten doormiddel van splines in elkaar, dus het is dezelfde as maar toch niet helemaal.
-
martijnvos
- Neutraal
Hallo dat lager waar je het over hebt is het tussen as lager van je cardan. Deze is al vervangen en toen was het probleem nog niet weg.j-j wrote:Ik had laatst hetzelfde werd steeds erger en dacht eerst dat het in mijn bak zat aangezien er een nieuwere E46 bak onder was gekomen.
Echter is het probleem nu op gelost eindelijk het was mijn linker aandrijf as die slecht was. Maar ondanks alles is me onderstel helemaal vernieuwd voor de komende jaren haha.
Iedereen bedankt voor alle sugesties
-
DannysedanE36
- 1e Versnelling
- Type Auto: E28 E34Touring, E36
Hoi Martijn. Mooi dat het probleem is opgelost. Niks zo akelig als dat je auto niet rijdt zoals het moet. Groeten, Danny
-
martijnvos
- Neutraal
Hoi danny. Inderdaad het is akelig als je een probleem hebt wat je niet kunt vindenDannysedanE36 wrote:Hoi Martijn. Mooi dat het probleem is opgelost. Niks zo akelig als dat je auto niet rijdt zoals het moet. Groeten, Danny