BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wielkasten uitrollen!!!

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

-Ray-
Neutraal

Post by -Ray- »

*ff afstoffen*

is dit al opgelost?

ik heb persoonlijk goede ervaringen met Dreamworks Cartuning in Baarlo. een belletje kan geen kwaad :)
Freude am Fahren

Topic Author
stef
1e Versnelling
Type Auto: bmw e30 316

Post by stef »

Dat is inderdaad even geleden :)
heb het niet gedaan... ben daarna erachter gekomen dat die aanloopt tegen de binnenkuip van mijn achterbumper. dus daar heb k wat aanpassingen in gedaan en nou werkt het perfect.

dreamworks cartuning het ik toen ook eens een mailtje gestuurd aangezien dat niet al te ver weg was...

heb het dus niet gedaan en vond het zonde om dan toch de wielkasten uit te rollen voor niks. en zo weet ik zeker dat ik geen problemen krijg met de randen.

-Ray-
Neutraal

Post by -Ray- »

ik heb het met m'n Golf 3 Cabrio ook laten doen bij Dreamworks (en dat is vanuit amsterdam NIET zo dichtbij ;) ). die staat op Schmidt TH Lines 8,5 en 9J en achter liep het ook aan. hij heeft de randen helemaal bewerkt en ook weer helemaal dichtgesmeerd, zodat het weer een glad aansluitend geheel is geworden.

maar mooi dat het zo opgelost is :ok:
Freude am Fahren
Locked

Return to “Archief”