BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wie-o-wie helpt mij uit de brand?!

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

sportfan27
1e Versnelling

Post by sportfan27 »

Het zal allemaal wel maar toch zou ik het nooit doen .
Tenzij het een bekende uit m,n kennissenkring is ofzo.
Het feit dat de eigenaar bij de auto mag blijven geeft niet zo veel zekerheid hoor mevrouw, tegen een pistool bijv. begin je zo weinig .
Je zal misschien de beste bedoelingen hebben maar helaas zijn er ook mensen die hele andere dingen van plan zijn en daar zijn al verhalen van bekent dus neems ons niet kwalijk dat er nogal terughoudend gereageerd word.
:denk: Succes met je zoektocht ! :ok:
Last edited by sportfan27 on 15 Aug 2008 11:08, edited 1 time in total.

Topic Author
Eámanë
Neutraal

Post by Eámanë »

Tinus wrote:Locatie?
Als je de moeite had genomen mijn vorige bericht te lezen had je het volgende zien staan:De locatie staat nog niet vast. Ik wil PROBEREN of ik op het circuit in Zandvoort terechtkan, maar weet niet precies hoe de regels etc daar zijn.

Weet iemand overigens waarom alles aan elkaar geplakt wordt? Met typen maak ik netjes alinea's etc, dan blijven die lange berichten overzichtelijker en prettiger te lezen. Maargoed, doet er verder niet toe..

@Ikke: Ja jammer joh :wink:. Begin overigens meer en meer te beseffen dat dit nog wel eens een dure grap kon gaan worden (autotje huren zal niet goedkoop zijn, zeker een M3 niet.. en hoeveel geld denk je dat een 17-jarige student heeft? :roll: )

@Sportfan: Ja, ik begrijp opzich wel dat mensen terughoudend zijn, maar om mij dan gelijk aan te zien voor een crimineel vind ik een beetje ver gaan. Vraag dan of ik misschien iets meer info over mezelf kan geven ofzo. Nu voel ik me gelijk onwijs on-welkom...

Hm.. en toen had ik gelijk door hoe ik wél alinea's kan maken! :wink:
*Een dolende ridder, haar zwaard in dienst van gerechtigheid*

Topic Author
Eámanë
Neutraal

Post by Eámanë »

sportfan27 wrote:Het zal allemaal wel maar toch zou ik het nooit doen .
Tenzij het een bekende uit m,n kennissenkring is ofzo.
Het feit dat de eigenaar bij de auto mag blijven geeft niet zo veel zekerheid hoor mevrouw, tegen een pistool bijv. begin je zo weinig .
Je zal misschien de beste bedoelingen hebben maar helaas zijn er ook mensen die hele andere dingen van plan zijn en daar zijn al verhalen van bekent dus neems ons niet kwalijk dat er nogal terughoudend gereageerd word.
:denk: Succes met je zoektocht ! :ok:
In dat geval geef ik men alle toestemming om mij en/of mijn vriend en fotograaf etc te fouilleren :wink: (hoewel mijn vriend weinig zin zal hebben, hij weet niets van dit hele idee af..)

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

och Eámanë trek het je niet aan. Wat mij betreft ben je hartstikke welkom.

Maar het is natuurlijk altijd een beetje de kat uit de boom kijken, zeker bij mensen die net nieuw op het forum zijn.

Hopenlijk neem je het de zwartkijkers niet te kwalijk, de reactie is wellicht overdreven maar ook (een klein beetje) te begrijpen.

Topic Author
Eámanë
Neutraal

Post by Eámanë »

Precies wat ik zeg; ik begrijp het volkomen, vind het alleen een beetje ver gaan :wink:

Maarre... Laten we de vraagstelling dan maar veranderen, gezien ik doorheb dat ik hier geen kans maak...

Wie o Wie weet een adres in de buurt van Haarlem waar ik een BMW M3 kan huren?(Voor een redelijke prijs!!!)

ronald 2002
2e Versnelling

Post by ronald 2002 »

als je de moeite wil nemen,kom dan eens een keertje naar zeeland.

kun je kiezen uit een e36 m3uit 93 of een rode 2002 uit 1975.
2002 '75 +m3 '93+530D'02

Topic Author
Eámanë
Neutraal

Post by Eámanë »

Ronald, klinkt erg leuk! Misschien eens een weekendje oid!

Daar wacht ik dan even me tot ik mijn OV heb (oktober..)
Heb je misschien foto's van de auto's?

(misschien handig te vermelden: ik weet zo goed als niets van auto's, behalve hoe ik moet rijden :wink:. Mijn vriend heeft echter een half afgeronde opleiding tot automonteur gedaan en stage gelopen bij Ford. Ik weet alleen dat hij bepaalde auto's erg mooi vind, oa nissan skyline etc.. Maar in Slovenië heeft hij vreselijk lopen kwijlen op een M3. Daar houdt mijn kennis helaas op..)

ronald 2002
2e Versnelling

Post by ronald 2002 »

de e36 m3[ external image ]

en de rode 2002
[ external image ]
2002 '75 +m3 '93+530D'02

Topic Author
Eámanë
Neutraal

Post by Eámanë »

Ik ga nog even achter een M3 hier in de buurt aan, beetje de mogelijkheden bekijken enzo. Mocht het hier niets worden dan kom ik graag eens die kant op!

Topic Author
Eámanë
Neutraal

Re: Wie-o-wie helpt mij uit de brand?!

Post by Eámanë »

Ronald en alle anderen: Ik heb inmiddels een auto hier in de buurt gevonden. Welliswaar geen BMW, maar een Nissan Skyline. Beide auto's staat hoog in aanzien bij mijn vriend ;).

Gezien het geen BMW is zal ik hier ook geen foto's oid plaatsen van het hele gebeuren (tenzij er nadrukkelijk om gevraagd wordt :? ) Dus dit topic kan in feite gesloten worden...
Post Reply

Return to “Algemeen”