Page 2 of 6
Re: ///Ramon
Posted: 03 Sep 2008 20:16
by ///Ramon
Vanavond andere velgen gestoken..
Rial Daytona Race 19" 8,5J van voor en 10J van achter
Hoogglans Gepolijst.. staat hem wel erg dik.
Maar heb beide setjes weer te koop staan.. zowel de MAM's als de Rial's
Kijken welke van de twee er verkocht gaat worden..
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Foto's zijn gemaakt met GSM.. excuses daarvoor.. gemaakt net toen ik de wagen weer op de grond liet zakken.. dus hij staat hoog op zijn pootjes... inmiddels is die alweer gezakt en worden de wielkasten goed gevuld
Re: ///Ramon
Posted: 04 Sep 2008 09:21
by Mickroz
vind deze toch wel een stuk mooier staan!
Re: ///Ramon
Posted: 04 Sep 2008 11:19
by Enrico
Mickroz wrote:vind deze toch wel een stuk mooier staan!
Hopen dat die andere dus snel verkocht worden!

Re: ///Ramon
Posted: 21 Dec 2008 12:33
by ///Ramon
De Rials zijn inmiddels verkocht.
Van de zomer maar eens op zoek naar een leuk setje zomervelgen..
nu staat ie op zijn originele velgjes met winterbanden..
vandaag de M5 spiegels gemonteerd. Zijn geen originele, maar had ze nu al een paar jaar liggen. Ooit eens besteld voor iemand met een vectra. Hij vond ze eigenlijk niet mooi op zijn opel, dus heeft ze aan me gegeven toen. Nu ik zelf een funfer heb, dacht ik.. mwah.. zal ze er wel een keer opzetten. Totdat origineel om de hoek komt kijken is dit 10x beter dan die grote rechhoekige flappen die er van origine op zitten.
[ external image ]
Re: ///Ramon
Posted: 09 Jan 2009 23:46
by ///Ramon
en volgende week komen de nieuwe koplampen hier aan.. whiii..
heb er sin an!
Re: ///Ramon
Posted: 10 Jan 2009 00:10
by sebasel
Ramon jij bent net zo erg als ik alleen jij heb tijd om het er op te zetten ik zet het in de garage
als ik voor de bouwvak afgestudeerd ben dan maar eens een paar weken besteden aan onderdelen upgraden aan de M3

Re: ///Ramon
Posted: 10 Jan 2009 07:20
by ///Ramon
ja jouw schuurtje ligt inmiddels al aardig vol denk ik..
hahahahah.. denk dat jij je eigen handeltje wel kan beginnen.. sebasel automotive
Re: ///Ramon
Posted: 10 Jan 2009 14:21
by sebasel
///Ramon wrote:ja jouw schuurtje ligt inmiddels al aardig vol denk ik..
hahahahah.. denk dat jij je eigen handeltje wel kan beginnen.. sebasel automotive
ik ken hier iemand die dat wel een goed plan vindt gaar eindelijk al die "rotzooi"

weg
dit jaar maar eens wat sleutel tijd inplannen
Re: ///Ramon
Posted: 14 Jan 2009 21:00
by ///Ramon
Klopt.. de server in Amsterdam is gecrashed..
er is nu iemand odnerweg met wat spareparts om de boel weer te herstellen
Re: ///Ramon
Posted: 14 Jan 2009 21:22
by sebasel
///Ramon wrote:Klopt.. de server in Amsterdam is gecrashed..
er is nu iemand odnerweg met wat spareparts om de boel weer te herstellen
blijf er dan ook van af als je er geen verstand van heb

Re: ///Ramon
Posted: 14 Jan 2009 22:06
by ///Ramon
hahaha.. had gelukkig niets met mij van doen.. is echt hardwarematig

Re: ///Ramon
Posted: 16 Jan 2009 23:48
by ///Ramon
zo.. problemen opgelost.. dus alle foto's zijn ook weer zichtbaar..
Vanavond de 1e van de twee komende modjes opgehaald..
Super bedankt Wakes!!
van 't weekend monteren..
damn.. dat zal een ander zicht worden zeg.. letter en figuurlijk..
eindelijk weer xenon,.. als je dat eenmaal gewend bent..
Witte celis led lampjes zijn onderweg.. en de oranje knipperbolletjes worden vervangen door spiegelbolletjes zodat er geen oranje meer te zien is..
afin.. ik ben echt enorm gelukkig!!!!
[ external image ]
Re: ///Ramon
Posted: 17 Jan 2009 14:52
by sebasel
///Ramon wrote:
afin.. ik ben echt enorm gelukkig!!!!
Een kinderhand is gauw gevuld
ben benieuwd naar het eindresultaat
Re: ///Ramon
Posted: 17 Jan 2009 19:56
by ///Ramon
ze zijn 'Huge'
dus die passen zelfs niet in mijn kinderhandjes

Re: ///Ramon
Posted: 18 Jan 2009 13:23
by ///Ramon