Heb de auto inmiddels ruim een jaar en ben al lekker vaak op Zandvoort geweest, tijd voor een update!
Toen ik de auto kocht waren alle remmen standaard en in goede staat. Maar een week geleden moesten de remblokken achter worden vervangen. Ik heb toen Bosch blokken (duurste van de 3, Hitec TRW & Bosch) gemonteerd, deze blokken waren echter na 3 sessies op Zandvoort al helemaal op?! En dat terwijl ik met de vorige (standaard) set een stuk of 10 sessies heb gedaan. Nu dus de TRW's maar proberen.
Ook ben ik sloperijen af aan het gaan om de tip van @325i na te volgen, tijd voor een E46 remmenupgrade. En dan ook meteen naar 17". Van de E46 330 past dus niet de achterkant zo 1 2 3 op de E36?
Verder moet ik zeggen dat de auto zich erg goed houdt, af en toe wel het idee dat meer vermogen wat leuker zou zijn

maar dan zou ik ook van de straatbanden moeten afstappen en dan wordt het allemaal weer duurder...
Voorlopig houd ik het zoals het is, misschien (als ik het geld kan vinden) de rubbers vervangen voor powerflex. Heb inmiddels ook de subframe verstevigingsplaten binnen, die moeten nog 'even' erin worden gelast. Alle teerplaten zijn er ook uit, dat was me wel een karwei (zoals ook voorspeld door meerdere mensen) maar het is het zeker waard!
Hier kunnen jullie zien hoe ik het doe op Zandvoort. Mijn snelste tijd tot zover is 2:21, al wat beter sinds de eerste keren (2:29).
En nog wat plaatjes:
[ external image ]
[ external image ]