BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Welke luidsprekers en Chiptuning? (2 vragen)

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

De kist maken duurd langer dan de boel installeren
Heb diverse progjes voor kist berekening maar jah dat hangt van type woofer en kist af welk progje nodig is niet alle merken staan in ieder progje
Soms is het ook een beetje natte vinger werk en dan beetje stoeien in de kist om de juiste verhoudingen te krijgen
-
Op 1/4 vermogen werden mensen WIT op de bijrijder stoel (stond de poort op gericht)
Veel mensen zeggen je kan geluid niet richten
Ik zeg JAZEKER :lol:
Jorinde de Mol is levende bewijs die kon niet blijven zitten (bij de GB) heeft haar ook 2 mics gekost :P
There's no place like the carseat...!!!

Topic Author
bugriders
Neutraal

Post by bugriders »

dB-Mike, maak telkens foto's van hoge kwaliteit. Maak er een website van met al je projecten, de mogelijkheden, ... Maak reclame op verschillende veilingssite's en je zaak gaat zonder twijfel goed draaien hoor 8)

Als webmaster weet ik dat je online je concurrentie maar al te snel kan af zijn :D

Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Is echt ziek als je dat al kan met 1/4 :shock:

Toevallig ook geen foto's van je bmw met ice?

Volgens mij zitten er op het forum genoeg mensen die je een handje kunnen helpen met het opzetten :ok:
Bmw ///M

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

Moet ik zoeken waar ik die heb staan heb ze wel ERGENS
Denk op laptop
Maar daar gaan ik nog ff geen tijd voor hebben ivm 2e baan

web
2e Versnelling

Post by web »

Het is ook in watvoor kringen je je klanten zoekt.... kijk... als je tussen jongelui zonder geld gaat zoeken, dan weet je dat ze toch telkens voor de goedkoopste inbouwers blijven kiezen....

maar zonder profi website, profi uitstraling en de juiste contacten trek je dus nooit de klanten die wel geld overhebben voor een TOP install..

ken er verschillende uit de tuning wereld die tegen exact hetzelfde aan lopen en de boot gemist hebben... en een paar die het WEL gelukt is... kwestie van kwaliteit leveren, profi overkomen en goeie contacten hebben... zodra je een paar goeie installs afgeleverd hebt tussen mensen met iets meer geld dan de gemiddelde 19-jarige Golf-rijder (sorry als ik iemand beledig nu!) gaat die mond op mond reclame molen wel draaien...
E39 540i6 Touring arktissilber

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

idd...

uiteraard moet je geen van bijde gaan weren...

vriend van mij heeft ook wel eens vaker van die kereltjes daar met ma n pa knaken, nja goed als dat is wat hun willen...

maar wat hij eigenlijk bijna alleen maar heeft is alles op maat maken incl. enterainment set in de auto en alles helemaal weg gewerkt.

je wilt niet weten ( kijk naar jezelf ? ) hoeveel mensen er wel niet zijn die als ze eenmaal een dikke installatie hebben, hier en daar wat spul willen vervangen.

die mensen met geld blijven maar komen hoor.... ( uiteindelijk )

Maar idd... eerst je gezinnetje e.d. de rest komt nog wel !!!
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Topic Author
bugriders
Neutraal

Post by bugriders »

Ik ben zelf half zelfstandige en denk er aan. Gezin en zaak combineren is zeer moeilijk!!!! Ik oefen dan nog mijn bezigheid uit van thuis he, tussen de soep en patatten als ik het zo mag stellen. Je moet nog facturen maken, de zaak bijhouden, klanten die niet tevreden zijn afhandelen (want die heb je vroeg of laat wel eens), .... ik kan nog veel zaken opnoemen. En die komen NA het uitoefenen van je dagtaak!

Ik wil je niet ontmoedigen. Zeker niet! Als je weet met wat je bezig bent moet je ervoor gaan. Velen maken veel geld op korte termijn maar vallen vroeg of laat door de mand. Gelukkig zijn de meesten gepassioneerde mensen die leven voor hun zaak. Dan ontstaat de mond naar mond-reclame en dat is de beste die je kan hebben. Icm internet ga je snel niet meer kunnen volgen. Maar om dat te bereiken heb je meestal best wat tijd nodig en af en toe een harde kop die tegen een betonnen muur kan.

Mss kunnen we een nieuwe topic openen hierover, waar ik je graag mijn kennis in wil delen maar laten we hier toch even blijven bij de vraag van mijn topic :wink:

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

Indd nieuw topic over opzetten eigen onderneming
Zo vervuilen we een topic
-
Mijn excuus daarvoor
Locked

Return to “Archief”